Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2009

Hallå!

Av Marie Louise Hessling - 23 oktober 2009 16:43

Vaknade i morse vid kvart i 1 och kände att jag faktiskt mådde bättre. Bara halsen som jag har ont i nu men mår mycket bättre för övrigt. När jag satt nere i köket så säger mamma: Nu kommer jansson.

Ja ba: va? Kommer jansson ?

Och titta där kom hon ju för att hälsa på lilla mig:)  Super glad blev jag iaf, och hon hade med sig godis och coca cola :D hehe det var otroligt skönt och träffa jansson babe ;D Vi satt och pratade en massa och vad det märks att vi inte träffats på en vecka, vi pratade nonstopp i 2 timmar hehe och då var de bara lite grann ;)

Sen så när vi satt där och pratade så ringer det och det var okänt nr, och jag brukar aldrig vilja svara när de är okänt nr men jag gjorde iaf de och så säger hon i luren : Hej! Du ahde beställt en vit iphone?

Jag : Eh va ? Vad sa du nu ?

Tjejen i luren: Ja du hade väll beställt en vit iphone?

Jag: heheh ja just ja ja de har jag :D

hahah jag blev så chockad att dom väl ringde, jag trodde jag skulle få hämta ut den efter jag kom hem efter barcelona, men icket. Men kommer iaf skaffa abonnemang nu + att jag har 5000 gratis sms i månaden :D AWSOME ;) Så i morgon hämtar jag ut min käääääära tele ;) Åh vad jag har längtat efter den ;D


Sen hoppas jag att älskling kmr hit ikv, beror på om han ORKAR ta bussen de till mig :/ Men trodligen inte, eftersom han inte vill åka buss när han nu har fått körkort....men jag ska nog få hit honom ;) huhuh


Nä nu ska jag logga ut så marcus kan göra om min blogg ;D

Hörs sen kanske!

  

XoXo

 
 
amandy

amandy

23 oktober 2009 20:36

haha gulligt ;) hoppas du kan övertala din man nu ;)

http://amaandys.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards