Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2009

Äntligen fått min iphone !

Av Marie Louise Hessling - 24 oktober 2009 15:26

Igår var jag bara hemma...satt och kollade på film hela kvällen...själv :/ men det var ganska skönt ändå. Satt och kollade på idol sen med mamma som hon hade spelat in och sen så gick jag och skulle sova men ringde min propp ist och vi pratade nästan i 2 timmar...så vid 3 tiden så la vi på och skulle försöka sova :) Vi låg och pratade om allt mellan himmel och jord och vi har en deal att när vi är 85 så ska vi ut och springa ;) huhu och att vi kommer bli sånna som kommer sitta på samma ålderdomshem och spela poker med resten av pensionärerna ;) hahah ja vi har dom mest galna ideérna men de är fan ingen som toppar oss och slår våra ideér heller :D

Vaknade i morse vid halv 10 av att jag hade så ont i magen att det inte var långt i från att tårarna skulle komma. Gick upp och tog en ipren och sen försökte somna om, så jag somnade och sen kom björn (mammas björn)  och väckte mig, hade då inte ont längre tills jag ställde mig upp och skulle gå till duschen så fick jag tillbaka den hemska värken och smärtan i magen :'/

Fick inte i mig nån frukost förutom 3 skedar soppa och coca cola + ipren. Efter de åkte vi på birsta för att hämta ut min iphoooone ;) Oh nu är jag happy när jag har ny mobil....ÄNTLIGEN :D Så jag kommer väll sitta och leka med den hela kvällen, men oroa er inte, jag har fortfarande samma nummer =)


När jag kom hem fick jag i mig lite mat eller...de blev fil och ipren :P


Tack vännen för du finns & tillsammans är vi oslag bara och vi kommer att klara allting bara vi har varandra, elelr hur då proppen min :)

Jag älskar dig <3


  

 
 
amandy

amandy

25 oktober 2009 19:06

ja du har en mobil nu iaf, jag är helt utan, de känns naket :(

http://amaandys.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards