Mammasflicka

Alla inlägg den 13 november 2009

Av Marie Louise Hessling - 13 november 2009 23:47

Ja jag hade inte tänkt att skriva nått inlägg idag men efter jag pratar med martin (mehmmet) min vän och lillebror så är jag lite glad nu iaf efter en låååååångt helvetes dag.... Lillebror vet exakt vad han ska säga och göra för att få mig glad igen...oavsätt vad de är, haha han har alltid kunnat göra de :)<3

Nästa helg åker vi ner till sthlm och jag får lillebror med mig :D Kommer bli fett awsome ;) Hahah satt precis och skrev blogg och så ringde de nått nr som jag inte kände igen och så var de coffes kompis mackan ( och han sa först att de var kickens kompis då jag inte riktigt hängde med när han sa kicken :P hhaha rolig kille de där ;D

Men iaf så min dag har varit aaaaas bra.....kännde ni min ironi nu? Nej min dag har varit ett rent helvete....tänker inte berätta hela långa jävla historian men jag är iaf singel igen....och sen behövde jag inte förklara så mycket mer där. Kan ju säga att det inte kom som en chock iaf....kände redan på mig att de var nått igår...trodde bara att det var jag som hade dumma idér men tänk hur jävla rätt man kan ha ibland!

Kan ju säga att fast jag knappt visade nå känslor inför dig när du sa de så fattade jag nog inte vad du sa tills du åkt där ifrån....längesen jag grät så där mycket....trodde inte jag hade så där mycket tårar.. :'/

Och ja det känns rent åt helvete och jag är alldeles tom...känner mig som ett skal utan känslor just nu!


Jag har fortfarande inte vågat tänkt så mycket på vad som hänt idag....de kommer komma, jag lovar...efter allt som hände ikv så när jag satt i soffan så var jag helt tom...jag kände ingenting, kändes verkligen som nån slitit ut mitt hjärtat och stampat på de och de var ju i stort sätt så...jag känner ingenting just nu. Allt står bara stilla!

Jag vågar inte tänka på de stunderna jag kommer vara själv och sitta lyssna på musik som får en massa minnen att dyka upp...


Men nu orkar jag inte skriva mer...ska försöka få nån sömn i natt!


I don´t wanna be without you babe

I don´t wanna a broken heart

Don´t wanna to take breath without you babe

I don´t wanna play that part....

 

But i´m going to...

 

XoXo

 

 

</3

Av Marie Louise Hessling - 13 november 2009 22:10

Har inget att skriva....känner ingenting längre...

Ovido - Quiz & Flashcards