Mammasflicka

Alla inlägg den 16 november 2009

Av Marie Louise Hessling - 16 november 2009 23:04

Dagen började inte så bra i morse..men blev lite bättre under dagen, fia och malin och frida fick mig på bättre humör där ett tag :) De tackar vi för, behövde få skratta lite <3

Efter skolan åkte jag och mami till momma och hälsade på där en stund, mycket trevligt men de är ju alltid :) Sen så pratade jag med dig...och hade gråten i halsen och därför jag inte ville ringa men min mobil dog sen oxå så det gick lättare när jag tog de på msn med dig och jag ( ja helt otroligt att jag säger de men) jag mådde lite bättre efter jag hade pratat med dig faktiskt och jag fick fråga dig saker som jag behövde få ur mig så de kändes skönt.

De blir bättre varje dag, och jag känner lite granna i taget att jag kommer klara de här men de återstår att se. Men jag tar det i min takt så går de nog kalas de där....Vi hoppas på det bästa iaf. Inte gråtit på hela dagen faktiskt fast jag har varit nära på,var nära där när ulla frågade hur jag mådde, då var de kämpigt att hålla det inne men det gick bra.


Men nu orkar jag inte skriva nå mer...förhoppningsvis så ska jag uppdatera om barcelona men inte just nu.

Vi hörs i morgon kanske, beror på om jag tar med mig datorn till skolan annars uppdaterar jag när jag kommer hem.



XoXo

Av Marie Louise Hessling - 16 november 2009 13:53

My one and only man :)<3

 Visst är han snygg då, man kan ju inte annat än älska honom ;D

  

Av Marie Louise Hessling - 16 november 2009 08:35

Vaknade i morse med världens jävla svullna ögon....toppen (Y) eller så inte. Somnade väll vid halv 4 i morse, ibland önskar jag att jag bara kunde stänga av hjärnan och mina känslor för den delen...allt skulle bli så jävla mycket enklare då...eller hur ? Övervägde starkt idag att inte gå i skolan...men har inte tid heller för att vara hemma.

Måste börja med det jag är bäst på...Visa inga känslor,stäng av dom helt och tryck på det där leendet så blir det nog bättre....jo de har ju funkat i så många år! Som björn(låssas pappa) sa : Ja du om någon kan de där...ja jo men för att jag använt de i så många år så behöver jag inte bete mig så nu eller? Jag borde väll få visa mina känslor efter de som faktiskt hänt...

Vissa säger att de är bra att titta på sorliga filmer och gråta....HA................HA jo men de funkar ju KALAS bra!!!! Man blir fan bara mer deprimerad! Den här veckan blir de till att stänga av känslorna i skolan om jag ska palla med och sen ta skiten när man kommer hem kanske!?!?


Nä nu ska jag börja jobba på min loggotype som alla andra är typ klar med för att jag varit borta då dom gjorde de så de blir till att plugga arlset av sig nu tills på onsdag!


Vi hörs...kanske sen ikv eller mer under dagen om jag orkar skriva!

Och nu får ni acceptera att det kommer inte bli mycket posetivt skrivande här i bloggen på ett tag...Gillar ni de inte nä men läs fan inte då!


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards