Mammasflicka

Alla inlägg den 17 november 2009

Av Marie Louise Hessling - 17 november 2009 23:17

Hej!

Dagen började med att jag tog lite sovmorgon och sov fram till halv 10 och sen så beslutade jag mig för att åka in till 11 ist eftersom jag inte hade nån lektion och jag skulle bara springa runt och leta efter svanlös och ja jag försöker fortfaranden få tag på honom men han är ju ALDRIG där!!!! Sen skulle vi ha idrott halv 1, blev inge för johanna i älvan var sjuk så hon flyttade fram de så de blev inge idrott heller...var bara till att traska hem igen då. Wow var i skolan typ 2 timmar idag.

Mår iaf mycket bättre och de går bättre och bättre för varje dag :) De gör fortfarande ont fast jag kanske inte visar de så gråter jag på insidan bara tanken av dig och att de inte är du & jag längre...men de kommer bli bättre, måste bara intala mig själv de så småningom.


Suttit med fucking illustrator nu i 7,5 jävla timme och har de gått bra eller....öööh nej inte direkt. Ska vara klart i morgon och ja du de ser inte ljust ut....

Måste få sova nu annars kommer jag somna på datorn.


Vi hörs i morn!

XoXo

Av Marie Louise Hessling - 17 november 2009 18:54

Du fanns alltid för mig

Ja det var du & jag

Men nu finns du inte längre kvar

Ingenting känns längre bra....

</3

Av Marie Louise Hessling - 17 november 2009 00:11

En lycklig saga som plötsligt försvinner

Tar sitt farväl, tårar som rinner

Många skrattar,hjärtan gråter

Han gick och kommer aldrig åter...

Ovido - Quiz & Flashcards