Mammasflicka

Alla inlägg den 19 november 2009

Av Marie Louise Hessling - 19 november 2009 20:46

Åkte till pappa i onsdags efter skolan:) Anita & Leif kom på besök, och de blev pizza till middag. Asså fatta va gott de var, vet inte när jag åt det sist! Men gott var det! Blev lite pluggande efter maten och sen en massa filmtittande med lillebror :)  

Förövrigt mår jag ganska bra...tror jag. Det går bra när jag är i skolan och när jag gör saker så jag får tänka på annat..men de är jobbigt när jag blir själv för då kommer alla dom där tankarna som jag inte vill ha, men finns ju inte så mycket att göra åt saken heller. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, i morn blir de praktik och sen hem till mamma igen. På lördag morgon åker vi till sthlm ;) Skönt de ska bli att komma bort....igen :D

Men kommer kanske uppdatera från sthlm om de är så att robin tar med sig datorn och får till det trådlösa internet.

Kommer inte på nått att skriva....


Ska se på film nu och fika.


Saknar dig varje sek som går...det går inte en dag utan att jag önskar att allt var som förut igen.. </3


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards