Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 15 november 2009

Vill inte mer....

Av Marie Louise Hessling - 15 november 2009 12:19

Ja du intressant kväll de var igår kan jag ju säga...åkte till tove på förfest iaf och hade det kanon kul med alla. Trodde inte jag skulle kunna vara glad igår men det var tvärtom, de kändes bra tills du kom dit...jag undvek dig för att slippa behöva känna smärtan och jag var 99% säker att jag skulle börja gråta när jag såg dig, men att jag undvek dig gjorde saken bättre tills vi kom in till stan och vi pratade och ja jag trodde jag skulle klara av de...men ju mer du förklarade hela tiden att du inte älskade mig och att du "nyss" hade kommit på de så kändes de som du stack en kniv längre och längre in i mitt hjärta och riktigt vred om så det skulle göra ont...eller vad vet ja du kanske redan kände så när jag kom hem från bcn... Det spelar ingen roll vad du säger eller att du hela tiden säger att du är ledsen för du gjorde som du gjorde...så kommer jag fortfarande ha frågetecken och sitta och fundera om och om igen varför de blev som de blev....


Jag kan fortfarande inte förstå vad de egentligen är som har hänt...jag vill bara vakna upp ur den här mardrömmen men när jag tänker efter så är de inte någon jävla dröm jag kan vakna upp ur... de är verklighet, de har faktiskt hänt...de bästa som hände mig den 12 aug 2009 är nu borta....de är inte mer du & jag aldrig mer....och kommer aldrig bli igen heller. Jag trodde verkligen att du och jag skulle hålla ihop bra länge, jag älskade eller jag älskar dig fortfarande lika jävla mycket men vad gör de när du inte känner samma sak tillbaka...Jag försöker hela tiden tänka på negativa saker men jag kan inte...jag kan inte, jag sitter bara och tänker på alla minnen jag skapat med dig och hur lycklig jag var innan jag for till barcelona och när jag kom hem och fick träffa dig igen och tänk om jag visste att det var sista gången jag fick känna din kärlek och hur jävla snabbt mitt liv rasade samman sen.... jag gråter och vill inte att det ska vara sant men jag måste...och låten som du gjorde åt mig eller tillägnad åt mig, ja de är nog inte det smartaste jag kunde göra, att lyssna på din musik om och om igen, jag vet inte varför jag gör de...jag försöker väll att hitta nå svar någonstans...


Dagen du lämnade mig dog jag inom bords....



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards