Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 16 november 2009

Godkväll!

Av Marie Louise Hessling - 16 november 2009 23:04

Dagen började inte så bra i morse..men blev lite bättre under dagen, fia och malin och frida fick mig på bättre humör där ett tag :) De tackar vi för, behövde få skratta lite <3

Efter skolan åkte jag och mami till momma och hälsade på där en stund, mycket trevligt men de är ju alltid :) Sen så pratade jag med dig...och hade gråten i halsen och därför jag inte ville ringa men min mobil dog sen oxå så det gick lättare när jag tog de på msn med dig och jag ( ja helt otroligt att jag säger de men) jag mådde lite bättre efter jag hade pratat med dig faktiskt och jag fick fråga dig saker som jag behövde få ur mig så de kändes skönt.

De blir bättre varje dag, och jag känner lite granna i taget att jag kommer klara de här men de återstår att se. Men jag tar det i min takt så går de nog kalas de där....Vi hoppas på det bästa iaf. Inte gråtit på hela dagen faktiskt fast jag har varit nära på,var nära där när ulla frågade hur jag mådde, då var de kämpigt att hålla det inne men det gick bra.


Men nu orkar jag inte skriva nå mer...förhoppningsvis så ska jag uppdatera om barcelona men inte just nu.

Vi hörs i morgon kanske, beror på om jag tar med mig datorn till skolan annars uppdaterar jag när jag kommer hem.



XoXo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards