Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 26 november 2009

Tatto nr 2??

Av Marie Louise Hessling - 26 november 2009 23:41

Vaknade i morse vid 11 tiden, fett skönt det var att få sova ut :) Började inte jobba förns 2 idag, var väldigt skönt. Älskar mornar när jag kan kliva upp när man är utvilad och sen göra allt i sin egen takt :) åkte ner till stan vid halv 2 tiden, gick på stan en sväng och kollade på julklappar ( åt mig själv ) huhu men mamma bad mig kolla upp vad jag ville ha i julklapp så då gör jag väll de. Hittade en MASSA smycken som jag ville ha, sällan jag och smycken ;) Gick sedan till jobbet, var en ganska lugn dag idag, eller ja under vissa stunder och tider då bara rasar det in folk och alla ska ha hjälp samtidigt! asså fatta inte vad de är med folk, jag och emma tyckte att de kunde planera sitt shoppande lite mer och sprida ut sig mer och inte komma alla samtidigt! huhuh

Gick hem vid halv 7, så jag var hemma vid 7 tiden typ, sista timmen idag var jag så sjuuuukt jävla trött och ont i fötterna så jag ville bara lägga mig ner och sova. Men fick energin tillbaka en när jag ätit middag!

Haha ja tanken var ju att jag skulle plugga ikv, men har inte haft nån jävla ork till de :/ Så de blev en halvstädning  av rummet och en massa filmtittande :)

Sällan jag ser på film då, ser minst 3 filmer varje kväll, och då är de inte nya filmer heller utan dom som jag har sätt 12798473847 gånger, men vadå man måste ju nöta ut dom ;)


Går fortfarande och tänker på allt som hände mellan veckorna, från att vi var i barcelona tills att vi kom hem. Går igenom varje detalj hela tiden av varje dag och allt som vi gjort tsm...jag vet att jag skrivit mycket om de här nu, men jag har så otroligt mycket tankar och funderingar som jag måste få skriva av mig. Som jag sa förut, tycker ni inte om de ni läser, nä men läs inte då!

Började småskratta för mig själv idag då jag kom och tänka på en sak som faktiskt hände på jobbet i somras när du var där ;) hahha de var lite kul, kommer aldrig glömma de :P


Varför går men egentligen runt och hoppas på saker som aldrig kommer att hända, och man ( iaf jag)  går runt och tänker på OM det skulle hända hur man skulle reagera, hur man skulle må, hur man skulle bli glad eller ledsen om de verkligen hände. Jag har just sånna tankar  eller mer tanke i mitt huve som jag tänker på om om och om igen varje dag och hela tiden.... de är jobbigt, för jag ger mig själv hopp om saker som jag inte ska ha nå hopp om! och de är inte bra...jag vill inte ha dom tankarna i huvet om jag verkligen inte kan få känna den lilla biten av hopp som jag vill ha...

Jag vill sååååå mycket men de är mycket man vill här i livet..... men inte får...



You don't know what you got till you're missing it a lot...

  

  

Mamma dö inte nu ;) Men den i mitten , så vill jag ha min nästa tatuering ;) huhuh, men det får bli när jag nångång har pengar till de.


XoXo 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards