Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 30 november 2009

Heartbroken girl...

Av Marie Louise Hessling - 30 november 2009 00:43

Jag vet inte vad jag vill längre...

Jag orkar inte låtsas som jag mår bra när jag inte gör de...

Jag orkar inte ha de där fejkleéndet bara för att slippa alla frågor...

Jag orkar inte må som jag gör, jag har ingen kraft kvar, varken till skolan, körkortet eller till något annat...

Jag vill inte må så här längre... jag vill gråta, men jag kan inte, jag orkar inte känna efter längre.

Jag borde sluta prata med dig för att det ska underlätta för mig, men jag kan inte, och jag vill inte de heller. Jag vill prata med dig hela tiden, bara att få veta att du finns där, bara att du säger hej och pratar med mig gör mig lugn och jag klarar mig på det just nu...tror jag...

Jag orkar inte snart visa att jag är stark längre när jag inte är de...

Jag måste .... jag vet inte vad jag måste jag vet ingenting längre...

När ska detta ta slut....jag orkar inte må så här...jag gör verkligen inte de...ta mig bara här i från eller radera mina känslor nu.

Vill du radera dina känslor ? JA tack! Det vore otroligt skönt...


Men jag måste sluta tänka och känna efter nu om jag ska klara av veckan, har sjukt mycket i skolan...Men nu ska jag försöka sova...jag var bara tvungen att få skriva av mig de där...

Godnatt folket!


Jag älskar dig lika mycket som jag alltid gjort om inte mer...

  

  


XoXo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards