Mammasflicka

Alla inlägg under november 2009

</3

Av Marie Louise Hessling - 13 november 2009 22:10

Har inget att skriva....känner ingenting längre...

Av Marie Louise Hessling - 12 november 2009 19:36

Vad äre för fel på mig? Nyss kommit hem från barcelona och jag har humörsvängingar som ett jävla as.....förlåt mamma...jag kunde inte vara mer tacksam för vad ni ställt upp för mig( och jag vet att jag inte visat de just nu men du ska veta att jag älskar er mer än allt och kommer alltid vara tacksam för allt ni gör och alltid har gjort ....jag vet inte själv varför jag mår så här. Ena stunden är jag jätte glad och sen är de som att trycka på en knapp och jag blir jätte förbannad eller lessen :'/

Jag vill bara krypa ner under täcket nu och stanna där förevigt....

Av Marie Louise Hessling - 12 november 2009 17:33

Hejsan!

Nu har jag kommit hem från en underbar resa i barcelona :) Jag kommer nog skriva om hela resan nåndag men orkar inte nu. Är inte på sååå fruuuktansvärt bra humör! Åh mina humörsvängningar ääääääslskar ju jag.....eller så inte! Otroligt irriterande! Kan bli sur för minsta lilla grej och sen är resten av dagen förstörd, och just nu känns de så... kan inte sätta fingret på vad de är men de är jävligt jobbigt att jag har sånt humör och det går upp och ner heeeeeeeeeeeeeeela tiden!

Vaknade upp hos älskling i morse :')<3 Tog bussen vid 8 och var på skolan vid halv 9, men var bara dit en sväng och sen åkte jag hem och hämtade datorn och kameran och for till skolan igen. Eller ja jag fixade praktik oxå! Är på Outlet igen :) Var med andersson och björk idag på skolan och pojkarna från älvan :P Eftersom en del av oss inte hade praktik och vissa bara var där så fick vi uppdraget till att måla om väggarna på våran våning, as kul vare:D Men vi brudar var ju bäst på de vi gjorde och de var INTE killarna, de blev bara fläckigt och en jävla massa färg på golvet :P Som dom sedan skulle få oss att skura upp:O Jävla spån:P Menmen vi fick dom till slut att skura upp de själva XD Sen tyckte mange att vi var så duktig så han skickade våran andra lärare anna att köpa dricka och godis till oss ;) De var iaf väldigt roligt och snyggit blev de ;D Kanske skulle ha blivit målare ist ;)


Men nu ska jag ta och äta och sen lägga mig i badet och koppla av och förhoppningsvis är jag på bättre humör...


  

En Sonny & en Paggen idag på skolan ;D Av : Anderas Backlund med min tele!


XoXo

Av Marie Louise Hessling - 3 november 2009 22:39

  • Nu åker jag och en jansson ner till Arlanda  & barcelona i morgonbitti ;D Vi ses om en vecka bitches och min älskling så klart ;)<3
  •   

Av Marie Louise Hessling - 3 november 2009 08:53

Mamma kom in och väckte mig vid 7.10 i morse...var otroligt jävla trött, så jag ville inte alls kliva upp i morse...hehe men när fan vill man de ? XD Tog ett tag innan jag klev upp iaf, men kom upp efter ca en kvart typ.

Hade ingen teckning på telen i morse när jag vaknade heller och inte fan nu heller! Blir knäpp, hoppas att det kommer i gång under dagen annars vet jag inte vad jag gör! Måste få tag på min man oxå, han kanske ska komma och äta middag med oss ikv så jag får umgås lite med honom innan jag åker :')<3

Sitter på historian nu....och förmodligen min sista historialektion...ska springa till svanslös sen så han byter min kurs innan jag far till barcelona ikv med en jansson ;)

Men nu ska jag fortsätta se ut som jag "jobbar" ;)

vi hör sen för mer uppdatering!


XoXo

Av Marie Louise Hessling - 2 november 2009 10:03

Kan ni fatta att i morgonnatt åker jag och jansson ner till arlanda för att invänta planet till barcelona ;) Asså de är heeeeelt sjukt att vi lixom ska åka:D Längtar så enormt mycket men kommer sakna alla här hemma med fast vi bara är borta en vecka men iaf :)

Förlåt för dålig uppdatering men har inte haft någon tid till att skriva men kommer att uppdatera varje dag från barcelona iaf så ni kan vara lugn ;) Kommer iaf sakna min man mest men gud vad lycklig jag kommer vara när jag kommer hem och får träffa han igen :)<3 Hade en toppenhelg och var på en otroligt rolig halloweenfest ;) Bilder kanske kommer sen om jag känner för att ladda upp dom.

Var på birsta igår med amanda och aldrig har jag varit så less som jag var igår på birsta, kan vara för att jag inte fick shoppa :/ Men de får jag ju göra hela veckan när jag åker till BARCELOOOONA ;) Amanda jag kommer lägga upp bilder då till dig ;) huhuhu (a)

Hade tänkt skriva ett långt inlägg men orkar fan inte de + att jag måste göra klart arbetet om idiologin eller hur de stavas och smsa min man som inte svarar :O Och inte jansson heller, jag tror fan hon ligger och knoppar ;) Inte ovanligt att en jansson försove sig ;D huhuh


Sen när jag kommer hem blir de till att baka,tvätta,städa och packa resväskan och om jag hinner kanske jag åker till min man eller om jag lyckas övertala honom att han kommer till mig ;)

Vi hörs sen i kv om jag orkar uppdatera!

  


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards