Mammasflicka

Alla inlägg den 1 april 2010

Av Marie Louise Hessling - 1 april 2010 00:05

Ja här sitter man då och nästan hostar upp lungorna och får inte alls någon sömn. Men jag slog på O.C och hoppades på att jag skulle få sova men icke!

De tar ju lixom aldrig slut, febern går upp och ner. Mår sämst under natten och morgonen och sen när jag börjar pigga på mig under eftermiddagen så får jag sitta och hosta hela tiden, så där ASskönt! Nooot!

Less jag är på att vara sjuk nu och inte blev de någon utgång eller frissa i morgon. Men lyckades få en ny tid iaf så de blir nästa torsdag ist som jag ska till Anneli och färga håret & slinga de:)

Men ibland kan de vara skönt att vara hemma oxå, men dock inte sjuk. Men man kan lixom få sånna CRAZY IDEAS lixom ;D huhu

Men jag har alltid sagt de att jag ska ut och resa överallt och verkligen leeeeva livet innan man börjar skaffa barn och gifter mig och hela de där paketet!

Som nu i veckan fick jag för mig att jag ville åka tillbaka till barcelona, åååh älskat :D Så jag frågade min kära vän Marie om hon ville hänka och de ville hon så nu har vi BIG plans på att försöka komma till barcelona slutet av augusti och början av september! Längtar as mkt! Vi hade tänkt vara där 2 veckor, finns så mycket  jag ville göra där när jag och Wifey var där nere men som vi inte hann med oss så jag får väll passa på dårå:D

Menmen nu ska jag inte avslöja allt ;)


Satt och läste Paows blogg i morse och hittade detta klipp på hennes stalker! Asså killen är ju mentalt störd? :O

Men ändå lite rolig är han ju men ändå!


Men nu ska jag ta och försöka sova men den fruktansvärda hostan!


Jag hatar dig fruktansvärt mycket....eller så vill jag hata dig! Ja jag vill hata dig men jag kan inte...de går inte. De finns inte på min världskarta ens!

 Varför släpper jag inte bara taget?


  



Ovido - Quiz & Flashcards