Mammasflicka

Alla inlägg den 10 april 2010

Av Marie Louise Hessling - 10 april 2010 18:25

Ja nu har de ju inte blivit mycket skrivande på sistonde. Men de är för jag har legat sjuk i nästan 3 veckor nu snart. Har inte haft någon ork i kroppen att sitta vid datorn eller knappt göra något. Längesen jag var så här sjuk, och efter ett tag så satte de sig i ryggen så har varit handikappad med + hög feber.

Varit förhandsvisning på pansionärlivet XD hahah känns nästan som så eftersom jag har knappt kunnat böjt mig, bara legat ner typ hela tiden för att underlätta smärtan i ryggen.

Men var iaf igår till Anneli och fixade håret så nu är jag blond/guld igen. Blev assnyggt iaf! Ska försöka knäppa nått kort sen så får ni se ;)

Men nu ska jag kila! Uppdaterar sen ikv kanske!


  

Ovido - Quiz & Flashcards