Mammasflicka

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Marie Louise Hessling - 14 april 2010 22:47

Någon som kan göra sånna här flätor på mig eller förklara enklaste sättet att göra dom på ? :D Men i mindre storlek och 2,3 st ? :)

  


  

Av Marie Louise Hessling - 14 april 2010 21:36

Ställde klockan i morse på runt 8.45 innan jag klev upp och gjorde mig i ordning för att åka till skolan. Vi skulle ha tårttävling idag, och jag trodde vi hade foto B sen på eftermiddagen men nej tårttävlingen höll på hela dagen. Och roligt var de, vi var nästan hela klassen och vi kom på att vi skulle göra en kamera. Vi har aldrig vunnit en enda tävling på 3 år med vår klass, men idag så vann vi faktiskt och Älvan kom på fjärde plats ;) huhuh

Men jag är sjukt stolt över vår klass som alla hjälpte till och alla hjälpte till med tårtan med :D Blev otroligt mkt kladd men kul var de och snygg blev den ;)

hahah gud vad frisörerna blev sura då de inte vann XD hahah och dom som gjort så fin tårta men vi vann för vi var mkt bättre ;) Suuuuug på den ni!

           

Tycker den blev riktigt snygg;)


Sen så har jag och kusin johanna suttit och dregglat över denna man!

Han är typ VACKRAST i hela j*vla världen! Asså kolla på honom!

    

Jesse Williams från Greys ;D Åh finns bara puddingar i den serien snart;) Men sånt tackar man ju inte nej till direkt! Eller vad säger du Johanna ? ;)


Förresten så har jag varit fett duktig på att plugga idag :D Har bara en restuppgift kvar och sen nada mer :D Blir bara kursen sen som vi ska börja med nästa vecka! Men fick reda på ett betyg idag som jag verkligen inte var nöjd med så ska in till Anna i morgon och prata med henne om de i morgon!

På fredag blir de feeeeeeeeeeest för hela slanten med brudarna ;) och på lördag blir de släktis med hela familjen nylander hos Momma :D<3

      

  

Och Wifey så klart :D Men Flisan ska dock inte med :/ Verkligen tummen ner att du inte fyllt 18 än stumpan :/<3

Nu blire de tv för hela slanten, och just ja jag ska locka håret med:D


Seee yaaa


  



Ovido - Quiz & Flashcards