Mammasflicka

Alla inlägg den 21 april 2010

Av Marie Louise Hessling - 21 april 2010 18:29

Wifey tyckte jag skulle uppdatera så de är väll lika bra jag tar och gör de nu då innan jag ska sätta igång med pluggandet!

Varför göra nånting idag som du kan göra i morgon ist ? huhu

Skulle fortsätta igår med personlig försäljning men oj vad de gick bra...naaat! hahaha så bakade kladdkaka ist till mig och mamsen och sen låg vi bara i soffan typ hela kvällen och såg på en massa tv :D

Men tänkte göra klart projekt & företagande frågorna som vi skulle göra klart till förra veckan, men eftersom vi inte hade någon lärare så blev de lixom aldrig av.

Vi hade första lektionen idag med krister och jag tke de var riktigt roligt! Han får de lixom lätt att lyssna och förstå så de var bra :D

Men som vanligt så har våra lärare och skolan så sjuuuukt bra koll på allt eller så inte, han frågade vad vi gjort på lektionerna förra veckan och vi svarade att vi inte haft någon lärare och inte varit där + att vi var ledig i måndags! Då sa han ja men ni har ju resten av veckan på er att göra den här filmen? Och berättade vi att vi har bara måndagar och onsdag förmiddag som vi kan jobba med den där filmen och när vi berättade de så stog han som ett frågetecken och kunde inte förstå hur de gick till!

GRATTIS!!!! Har ni hört talas om att prata med varandra? Frågade om han visste vad de var? asså fattar inte hur dom där lärarna klarar av allt när dom inte har någon koll på nånting! :S


Jo! Kollat på ny säng och sånt tills vi ska börja renovera mitt rum :D Längtar as mkt! Ska ha svart fondvägg och sen vet jag inte vilken färg jag ska ha resten av rummet! Men mamma hittade en jätte fin färg som jag fundera på att ta :) Men får se!

  

Vill ha den här sängen och sängbord fast i svart! Har en bild i huvet exakt hur de ska se ut ;D Kmr bli awesome!


Nä nu ska jag fortsätta plugga!

  

Ska vara med den här snyggingen på sista april ;D Då blire röj och de är aldrig lungt när vi är i farten ;) Händer alltid helt oväntade saker ;D huhuh plus att beda babe ska oxå hänka :D Så först blir de middag och mys på dagen och sen fest hela natten lång ;)<3


  

Ångra aldrig något som har fått dig att le <3

Ovido - Quiz & Flashcards