Mammasflicka

Alla inlägg den 28 april 2010

Av Marie Louise Hessling - 28 april 2010 23:28

Är fortfarande hemma och är sjuk men på bättringsvägen! Mår mycket bättre nu :) Så antibiotikan har gjort susen hittils! Tummen upp för de!

Vi har bestämt oss för att anmäla vårdcentralen för de dom gjorde! Och inte lät mig komma dit och sen 1,5 vecka senare fick jag njurbäcksinfektion! För dom "trodde" att jag hostat så mkt och därför jag hade ont i ryggen och att dom ställde en diagnos via telefon!

Blir nog hemma hela veckan så jag inte drar på mig någon onödig feber igen! Så hoppas jag mår hyffsat bra på fredag iaf då jag ska vara med favvoflickorna mina ;)<3

Måste plugga klart de sista jag har oxå! Men som vanligt sitter man sista minuten med de! Tror aldrig jag varit så här lat som jag varit detta år! Trodde man skulle kämpa på nu ja hela tiden in i de sista men icke!


Men nu är studenten nära att man nästan kan ta på den :D

De gillas starkt! Ska kämpa med körkortet nu så jag får de i sommar med!

Här kommer lite bilder på min vackra mössa :D

    


  

Ovido - Quiz & Flashcards