Mammasflicka

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Marie Louise Hessling - 12 april 2010 19:44

Kollade skolmejlen förut och såg att vi fått mejl ang balen och när jag läste priserna på vad de kostade! ASSÅ VA I HELVETE??!?!?!?!?!?

700 spänn kostar biljetten till balen! ALDRIG att jag lägger ut cirka 1000 på klänning, 700 kr på bara biljetten och sen cirka 5-600 kr på håret!

Jävlar i min låda säger jag bara!

Så måste ringa bibbi och säga att de inte blir någon klänning för min del!

Jag har aldrig ändå längtat efter balen och inte varit nått jag sätt fram i mot! Så ringde proppen min förut och sa att de inte blev någon bal för min del så vi ska festa gärnet hon och jag då ist ;)


Var hemma idag oxå pga av min rygg :/ Ska kila iväg till sjuksyster i morgonbitti och kolla ryggen så hon kanske vet vad de är. Eftersom Anna fortfarande är på semester så får vi jobba självständigt i morgon och på onsdag på Foto B!

Blir även att fixa biljett i morgon till 50 dagars på fredag :D

Men nu ska jag se på Top Model - älskat :D


        


Ovido - Quiz & Flashcards