Mammasflicka

Alla inlägg den 20 april 2010

Av Marie Louise Hessling - 20 april 2010 00:30

Ställde klockan i morse på halv 11 innan jag klev upp och skulle göra mig klar och åka till wifey för fika och en massa prat. De blev inge bubblande idag, så vi får ta de en annan dag :D

Jag och jansson tog bussen sen till tandis så wifey skulle kolla sina tänder!

Sedan blev de en liten sväng på stan innan vi åkte hem. Trodde min rygg hade blivit bättre men icke...har så fruktansvärt ont :'/ Varit helt handikappad idag...mamma ska försöka ringa till nacksta vårdcentral i morgon och kolla om jag kan få komma dit så jag kan få kolla min rygg. Jag och mamma tog en prommis efter maten med hundarna, fyfan vad jag hade ont när vi kom in så la mig i sängen för att vila ett tag men somnade, hade så fruktansvärt ont :/

Mamma kom sedan in och väckte mig och jag trodde de var mogon och skulle kliva upp XD hahah

Gick sedan ner och la mig i soffan och kollade på tv med mammis resten av kvällen! Ska ta ipren och sen lägga mig och sova nu.


  

Ovido - Quiz & Flashcards