Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 19 april 2010

Släktträff & Kusinjakt! haha

Av Marie Louise Hessling - 19 april 2010 00:31

Hallå people!

Måste ju ha lite sammanfattning för denna helg nu!


Fredag: Dagen började med praktik på Outlet och en helskön dag med Bella och Ingan :D Både på torsdag och Fredag blev de inte mkt gjort, och vi hade knappt några kunder så de blev mkt pratande och tittande på kunder ist ;D

Men en sak gjorde min dag på jobbet iaf ;) säger bara OMG OMG!!!!

Dog där ett litet tag!

Men ååh ;)

Fick sluta runt 3 tiden, väntade på att mamma med skulle sluta så jag kunde åka hem med dom sen! De blev att hoppa in i duschen på engång när jag kom hem och börja fixa mig innan vi skulle vidare på förfest med brudarna! :D Lillebror kom lägligt innan jag skulle åka så vi åkte och hämtade Viktor innan vi for ner till stan och sen mötte jag upp Johanna & gänget och sedan for vi till skönsberg på förfest hos Bella :D Vi åkte ner till stads vid 11 tiden någon gång och inväntade sedan resten av folket skulle komma! Träffade även kusin Andreas där en sväng innan han drog vidare på Allstar!

Lillebror hämtade oss runt halv 3 tiden någon gång och sedan for vi på donken innan vi åkte hem och knoppade!

Hade hyffsat roligt iaf :)


Lördag: Johanna väckte mig astidigt som vanligt och då var kvinnan hungrig! hahha vafan! Blir galen på henne ibland, att hon väcker mig astidigt så där! då hade vi gått och lagt oss vid typ så där halv 5 på morgonen och då väcker hon mig halv 10 på morgonen, hade de varit någon annan hade jag dödat dom för dom väckt mig! Men de är ju junior så jag har vant mig! hahah ;)

Vid 3 tiden åkte jag och Robin och hämtade Sofia då dom kommit till momma :) Sedan for vi vidare på birsta och fönstershoppade och pratade innan Robin kom och hämtade oss igen så vi for hem och hämtade mamma och björn och sedan skulle vi vidare på middag hos momma :)

hahah jag har ju typ världens bästa kusiner och syskon! Vid middagen så satt vi och pratade om allt festande och studenten m.m och jag berättade för Andreas att han träffat Johanna på stads på fredagen och att dom hade hälsat m.m men de hade inte pojken kommit i håg så XD och då berättade jag att dom gått på samma skola i 2 år så vi kom på de att han skulle sätta upp lappar som de stog typ : Kusin sökes!Hör av dig på de här nummret XD hahah så han skulle hälsa på Johanna då nästa gång han såg henne XD hahah bra där Andreas (Y) hahah Jag som kommer få uppdatera hans minne nästa gång vi träffas på krogen XD

Efter grabbarna hade ätit så for grabbarn grus i väg och jag och Sofa & Daniel såg på en massa skräckfilmer och fikade! Sjukt bra filmer vi såg iaf :D Men äckliga!

Robin kom och hämtade oss vid halv 1 tiden, först lämnade han av Krister & Åsa och sen for vi hem och sov! Eller jag fick inte sova förns halv 5 i morse då de var en viss person som skulle prata i telen och inte lät mig sova! :P


Söndag: Sovit typ hela dagen! haha


Nu blir de till att sova! I morgon är vi lediga, men inte älvan men dom slutar vid lunch och sedan blir de hem till Wifey på bubbel och fika och en massa prat :D<3


  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards