Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 22 april 2010

Sommarjob och annat!

Av Marie Louise Hessling - 22 april 2010 23:35

Godkväll!


Ställde klockan på halv 9 i morse men klev inte upp förns vid 9. Gjorde mig klar och åkte till jobbet :) Fruktansvärt trött i morse och ja smärtan i ryggen ska vi ju inte tala om! Vore ju så där UNDERBART om jag skulle kunna få komma till vårdcentralen och kolla vad fan de är för fel! Men verkar inte gå frammåt på den fronten iaf!

Har gått kanon på jobbet, fast de inte finns så mkt att göra.Tycker de ändå är roligast att stå i kassan :D Jag och Sara hade inte så mycket att göra i morse så jag gjorde om en pall i fönstret och sen så rensade vi alla födelsedags kort m.m och satte dom i ordning så vi skulle ha någonting att göra iaf :D

Och på tal om ingenting så fick Bella (världens coolaste människa som jag jobbar med) :D åka till London idag, eller ja hon åkte igår så nu slipper du starta krig med Island ;D Vi fixade Facebook till Ingan idag med, hon blev som ett barn på julafton:D hahha hon är så söt :D

I morgon blir de lunch med Marie babe och sen åker jag till pappa:) De blir fotbollscup hela helgen med knoddarna!


Asså måste bara tillägga en sak! Asså vafan! Varje gång jag ska se på CSI så sitter jag alltid vid datorn och gör nått, typ som nu! Skriver blogg mitt upp i allt och pratar med Jesper! Asså nu har jag gjort så fleeeeera gånger och lixom sätt början missat vad allt gick ut på och ser slutet och ba: ååh fan va programmet var bra och så har man missat allt XD Tummen upp för de(Y) Jag är tjej men kan fan inte göra 2 saker samtidigt, de är helt stört!


Min dag har gått upp och ner idag men varit hyffsat ändå! Teleräkningen kom idag...åååh askul! Trodde den skulle komma i maj men icke...aja de är bara att bita i de sura äpplet och betala räkningen! Men fick sommarjobb med :D På akzo igen, eller de är Pichano. Men säger man att man fått jobb på Pichano så står alla som frågeteckan och undra va f*n ligger de! Så de är lika bra att säga Akzo :P hahha


Måste oxå tillägga att Jesper är typ världens skönaste människa :D Alltid lika roligt att prata med han :D Och jag borde sova nu så jag är inte allt för död i morn! Jag skulle ha packat väskan men men äh de tar vi i morgon!


Alltid när jag ska börja avsluta ett inlägg så kmr jag på saker hela tiden men nu är de sista grejen jag skriver!

Min bästa vän (Soffepropp) ringde mig idag när jag var på stan och kikade runt och berättade att hon blivit antagen till soldat utbildning till hösten! Grattade henne och tyckte de var jätte kul att hon kommit med tills hon berättade att hon skulle vara borta i 3 MÅNADER!!!!!Höll på att avlida där inne på Åhlens när hon berättade hur länge hon skulle vara borta! :'/ Snyyyyft! Jaha då får man beställa resa då i 3 månader så jag kommer hem tills hon kommer hem igen;) Hinner väll bli självmordsbenägenn annars!!! hahha

Nä men är jätte glad att hon kommit med, så klart jag kommer sakna henne mer än allt! Men hon kommer ju hem sen :D

Sen hon ba: kanske ska söka till afghanistan när jag ändå håller på?

Jävlar i min låda!!!! Vågar inte tänka på de ja om hon ska åka dit! Föjer med henne då ja! ;)

Hund? Nej jag har ju Soffe ;)<3

  

Jessica Simpson i Private Valentine! Sjukt bra film!

 

På oss tre för typ 100 års sen :')

  

  




 
 
Ingen bild

Sofie

23 april 2010 08:33

Hahah, dog när jag läste detta ;) Kan dock påpeka att jag får åka hem ibland på helgerna och då är det dig jag besöker först! :D Du överlever nog 3 månader, åker man till afghanistan är man borta minst ett halv år ;) Men vi kanske bli Sambos nästa år ju :D I love u honey

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards