Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 25 april 2010

Hos pappsen & Fotbolls cup med syskonen!

Av Marie Louise Hessling - 25 april 2010 23:00

Godkväll!


Ska sammanfatta lite om helgen :)

I fredags efter praktiken kom Beda och hämtade mig och sedan for vi hem till g-hood och sedan hem till Matfors!

Fredagen bestod av en massa mys med syskonen och pappsen:) Anki jobbade och kom sedan hem vid 21 har jag för mig!

Tom gick och la sig före mig för vi skulle upp vid 06.00 så de var lika bra och gå och lägga sig. Men jag skulle duscha innan jag gick och la mig, men då skulle pappa bada med Felix så de tog lite tid innan jag fick duscha:P hahah

Men kom i säng hyffsat tidigt men somnade typ vid 12 XD mysigt de när man skulle upp vid 6 tiden!

Pappa kom in och väckte mig på lördag morgon och då säger han: Marie Louise, du måste kliva upp! Klockan är 8 och alla har försovit sig!

och ja ba: helt död och säger: eh va?

Pappa: skrattar och säger hahah nä jag skojja klockan är 6!

hahah

Vi åkte i väg till selånger för innbefinna oss på fotbollscupen!

Har fått köra hela helgen med pappa och anki men de har gått så där! Men gick bättre idag iaf:) Sally & Tom spelade varsin match igår och sen for vi hem i mellan och åt lunch. Jag sov 2 timmar innan vi skulle i väg igen och gud vad skönt de var! Älskar och gå och vila efter man ätit så där eller bara ta en knopp mitt på dagen! hehe

Jo just de ja! Då jag hade sovit en stund så kmr pappa in och väcker mig och fråga om jag vill ha glass XD hahah pappa vettni! hahah

Men jag bara vände mig om och fortsatt sova och han bara skrattade :P<3


Vid 16 åkte Anki och jobbade och jag pappa och barnen åkte på donken och åt middag innan sally skulle ha sin 3dje match igen i Granlo:) Tom sträckte sig då han sprang ihop med en giffspelare i hans första match så han kunde tyvärr inte vara med på resten av matcherna :/

Men både Tom & Sallys lag åkte ut så de var lite tråkigt, men de var jätte roligt under hela dagen :) Lång dag men rolig!


Vi kom hem vid 8 tiden! Då blev de godis och mysande framför tvn och sen vid halv 10 gick jag och Tom och la oss! Båda var så himla trötta, eller allihopa var de! Sally somnade i soffan och flisa inne hos pappa & Anki!

Anki kom hem vid 22 :)


Frös som ett as i går när vi kom hem igår! Vaknade sen vid halv 4 i morse att jag låg och skakade, frös så fruktansvärt mkt! Så tror att febern kröp fram igen:/

Vid 7 tiden var de så varmt i toms rum att jag gick ner på flisans rum(mitt gamla rum) och la mig där och sov där de var svalt och skönt!

Pappa kom och väckte mig vid 10, fikade och sedan for vi till Farfar och hälade på :)<3

Ryggen har inte blivit bättre heller och mådde inge bra ikv, så har proppat i mig ipren nu tills i morn! då blir att åka till vårdcentralen! Kan inte ha de så här längre!!!!!


      

            


Grattis till min älskade kusin Andreas som fyllde 19 idag :)

Hoppas du fick en underbar dag :)

<3


  





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards