Mammasflicka

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Marie Louise Hessling - 1 mars 2010 12:48

Ja mitt bloggande har ju inte gått så där jätte bra nu på dom senaste 2 veckorna ! Jag trodde  att jag skulle skriva mer under veckorna då vi bodde i lägenheten...men de har jag knappt haft tid med och vi har sysslat med allt annat! Men de har varit så otroligt roligt att bo där med proppen min och så mkt vi har skrattat åt allt vi pratat om och alla killarna XD hahahah ja igår var de ju värst! Nämner inga namn Sofie ;) De håller vi för oss själva, vi tar med oss de i graven ;) Nog lika bra de! hahah

Men roligt har vi haft under dessa veckor, och en massa festande  ;D

Men nu vet jag inte vad jag ska skriva, kom bort mig helt!


I lördags firade vi min bror och sen efter middagen så stod vi och pratade om någonting och jag sa att jag skulle sluta prata med honom och då säger han : HAHA aa visst va! Du skulle inte klara dig en sek utan mig, du kan inte leva utan mig. Du skulle aldrig kunna sluta prata med mig... och ja ba: hehe....eeh jo (A) hahah nej verkligen inte ! Aldrig utan honom  <3


Men nu ska jag kanske sätta igång och fortsätta jobba på filmen!


  

Ja soffe vad säger vi om den saken ;)


     

Ovido - Quiz & Flashcards