Mammasflicka

Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Marie Louise Hessling - 28 mars 2010 22:23

   Dåligt med uppdatering nu på den senaste tiden!

Men varit fullrulle både i veckan och i helgen ;D

Jag har världens längtan efter att resa nu så jag frågade min kära vän Marie om hon ville resa med mig :D

Så nu har vi börjat planera resa, jag vill tillbaka till barcelona! Så de lutar nog mot de :D Väntar på att hon ska komma hem så vi kan bestämma när vi ska åka! Men hade tänkt typ januari, då hinner man ju spara en heldel med!

Ååh längtar as mkt! Men kommer ju inte kunna börja spara förns typ i maj eftersom de blir så otroligt mycket nu med studenter och hela kalaset + hade jag ju tänkt ta körkortet i sommar med!

Fett pepp tills på torsdag då de blir först förfest hos Marie med brudarna och Mr.X ;) och sen vidare på Oscar där de är springbreak ;D

    

Bjuder på lite festbilder ;D

                 

Världens bästa <3



Förlåta är inte att glömma utan att acceptera det som hänt....varför ska jag drappas av samma j*vla skit hela tiden & bli sviken?

</3

 

  





Ovido - Quiz & Flashcards