Mammasflicka

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Marie Louise Hessling - 6 mars 2010 17:59

Igår blev de först förferre hos Jansson och sen drog vi vidare på Stads ;) Där träffade vi Backlund,Petra,Oggy & Fredde,Fredde :D sen träffade jag Beda & Cassie med ;D Hade så jävla kul! Från början till slutet !

Blev helt chockad igår för saker som hände XD hahah både posetivt & Negativt ;) Och lillebror gav mig nästan hjärtattack då jag ringer och han säger att han är på akuten! Då hade dom hamnat i slagsmål!

Men gick tydligen bra och dom står på benen iaf och tur de!

Ikv blire till Johanna som ska firas, så tar med mig Beda. Hon hämtar mig så ikv håller hon och jag oss nykter ;D Inte ofta de händer menvafan ;)

Men nu kanske man ska hoppa in i duschen så jag slipper stressa sen!

Vi höööööööres!


  


Ovido - Quiz & Flashcards