Mammasflicka

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Marie Louise Hessling - 21 mars 2010 10:58

   Finslipade lite på Toms hår i morse och klippte bort polisångerna! Blev MYCKET snyggare då ! Slänger upp bilderna nu så får ni se :D


     


  


  

Av Marie Louise Hessling - 21 mars 2010 00:37

Bad Emilie att kolla på min blogg förut och på bilderna på Toms frisyr och då tyckte hon att de såg bra ut och sen säger hon : Ser att de finns potencial i dig:D Åh blev så glad när hon skrev de! Hon har lika gärna kunnat skriva att de var as fult ;P hahah Men jag har ju mkt kvar att jobba på! Men de vet jag ju men blev väldigt nöjd över de ändå för att vara första gången jag klipper en "riktig"

 frisyr!

Sen tipsa hon mig om Ann Pettersson som håller till i Övik! Åsa har tipsat om henne med! Så ska kolla upp henne. Kände verkligen nu efter jag klippt Tom att faaan de här vill jag ju verkligen bli! Jag vill inget annat!

De här är de jag VERKLIGEN vill hålla på med!


  

  

Ovido - Quiz & Flashcards