Mammasflicka

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Marie Louise Hessling - 13 mars 2010 20:41

Igår blev de fest hos Felicia och fyfan va roligt vi hade :D Det var jag, Lollo, flisan och johanna :D och senare kom lollos man rickard :D Vi körde typ hora hela kvällen, så de blev en hel del drickande ;) Vid halv 12 tiden gick jag och johanna ner till stan och mötte upp jansson :D Träffade Elina inne på irish...och sedan när vi skulle gå med johanna till bussen, så gjorde jag världens vurpa :( blödde som en gris:O så fick gå på irsih och plåstra om mig lite ;D hahah men sedan gick jag och jansson till bussen och när vi kom hem till jansson så bjuppa hon på tacos ;) asgott var de och jag satt och skrattade till vad jansson än sa XD hahha men de var ju bra att jag hade kul iaf;) hahha


Var på stan på dagen först med bibbi och letade färg till min balklänning och mönster. Och vi hittade färgen som jag skulle ha så de kommer gå i mörkare rosa ;D Den kommer bli asfin :') Hoppas jag iaf!

  

Ungefär så här kommer min balklänning att se ut ;D

Dock inte lika mycket fluff och sen svart sidenband i midjan :)


  

Ovido - Quiz & Flashcards