Mammasflicka

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Marie Louise Hessling - 18 mars 2010 10:10

Har precis kommit till skolan! Jag & Frugan ( Jansson) hehe skulle ta en sovmorgon i morse och börja kl.10 så jag klev upp vid 8 för jag skulle duscha med. Typ första gången jag orkar mig upp på morgonen för att duscha! hahah vilka framsteg säger ja bara! Tummen upp för de (Y)

Men nu har ju Jansson försovit sig så sitter och väntar på att hon ska komma hit.  Lunchen låter inte så lockande heller, men förhoppningsvis så går den väll att äta.

Mamma var hemma i från jobbet idag pga av hennes rygg, bara hoppas hon inte har åkt på ryggskott! :/ Hoppas de blir bra snart! Ont i ryggen är fan de värsta!

Själv är jag bara handikappad i vänsta benet, världens sår och blåmärken över knät och sen skavsår på hälen! hahah


Och sen ett STORT

GRATTIS till världens bästa lillasyster som fyller 8 år idag :)<3

Hoppas du får en bra dag gosfia så ses vi i morgon!

          

  

  

Ovido - Quiz & Flashcards