Mammasflicka

Alla inlägg den 30 mars 2010

Av Marie Louise Hessling - 30 mars 2010 18:12

Ont i hela kroppen, fruktansvärd hög feber så jag vill bara lägga mig ner och dö nu! Ont överallt, ingen röst kvar heller. Mår säääääämst så nu vill jag lägga mig ner och dö tills jag mår bättre igen. Fryser och svettas till och från och mår illa och vill bara kräkas och hostar så jag nästan kräks :'/ myyyyysigt....nooooot!

Blev ingen utgång till helgen heller...så de sög ju oxå.

Fyfan vad jag mådde dåligt i morse...frysit hela natten så jag fick klä på mig i natt + duntäcke men frös lika mycket ändå. Så fort jag ställer mig upp snurrar de :/

Åhh jag vill bara lägga mig ner och dööööö nnu!

Jag vill ta studenten nu och sen åka till barceloooooona! Spola fram tiden, ja tack!

  

Jag saknar dig proppen min <3

Ovido - Quiz & Flashcards