Mammasflicka

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Marie Louise Hessling - 3 mars 2010 23:41

Jag känner verkligen att mitt liv har fått en vändning! Och de känns så otroligt skönt! Jag har festat och haft otroligt roligt med alla mina närmaste vänner, träffat sjukt mkt nytt & hela sköna människor på den senaste tiden! Och de är verkligen skönt att träffa nya människor som inte känner än och inte kan dömma en för nånting som man gjort förut eller varit med om.

När jag & Sofie bodde i lägenheten så festade vi hos Marie första helgen då vi bodde där och sedan hade efterfest i lägenheten och sen nu i lördags hade vi förfest och de kom dit en massa nytt folk :D Fruktansvärt härliga människor :D

Hade sjukt roligt båda helgerna då ;D

Kommer sakna lägenheten nu fett mkt :/


I veckan eller ja de lilla som är kvar av veckan, alltså de är helt sjukt hur fort veckorna bara springer förbi! De är lixom mars redan och jag tyckte de var nyss jag & Jansson var i barcelona ;D De blir iaf till att göra klart filmen, hoppas jag är klar med den på fredag iaf :) Men de är så fruktansvärt svårt! Inte direkt som vi har haft många lektioner av de programmet! Menmen de går frammåt i allafall!


Satt och kollade på nya ringar igår som jag vill beställa! Tror jag ska kosta på mig de nästa månad och köpa mig något nytt smycke, vill göra ett halsband där alla mina småsyskons namn står på oxå :) Skulle vara sjukt fint <3


Var en sväng på stan med efter skolan för att köpa nya leggins och jag hittade faktiskt ett par som var as bra,och i bra matrial, som inte går sönder efter 1 tvätt! De är faktiskt de dåliga med gina att alla deras kläder går sönder på en gång!

Men nu ska jag ta och sova :) Somnade förut efter maten och gud vad skönt de var och sen vaknade jag lagomt till Greys ;D helt slut i kroppen var ja, känns som jag inte sovit riktigt ordentligt på 2 veckor!


                           

Halsbandet längst upp i vänstra hörnet - Sånt jag ska beställa och skriva kottarnas namn på :)<3

Vilken ring ska jag beställa ? ;D

  


Av Marie Louise Hessling - 3 mars 2010 00:12

Nu har jag skaffat twitter med:D Så ni kan följa mig där oxå :D

 

http://twitter.com/Hesslan

Ovido - Quiz & Flashcards