Mammasflicka

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Marie Louise Hessling - 5 mars 2010 00:05

Tänkte bara skriva att har haft en sjukt bra dag idag på skolan :) Och allt har rullat på, fick klart filmen förutom ljuden! Men när jag kom hem så skulle jag visa mamma & Björn de lilla jag hade fått till med ljuden, nä men då vare inget som stämde så de blir bara till att fixa de i morgonbitti när jag kommer till skolan!

Men har alla ljuden jag ska ha iaf :D Så de är bara lägga in de och klippa till de! Förhoppningsvis går det ju bra! De är väll jag och grabbarna som kmr vara där i morgon, vet inte om Petra och Johanna kanske kommer vara där men de lär ju visa sig:)

Var inne på Fokis blogg och kollade lite och såg att hon hade köpt nya skor, de är ju ett väldans mode nu med plattå och jag har inte tyckt att det varit snyggt men börjar gilla de mer och mer! Och dom skorna hon hade köpt var ganska snygga faktiskt! Jag behöver skor med lite klack på, men då dom här skorna är de klack på 14 cm!!!! Asså jag i sånna skor ? hm... ja du de skulle jag vilja se XD huhu

Men slänger upp 2 bilder på skor jag blev lite kär i.


     

Dom till höger hade Foki!


Vad äre för jävla fel på folk!!!

Sluta lägga ner så mkt jävla tid på mitt liv!

Sköt er eget!!!!!!

 

Tänkte slänga upp ett klipp på Björn Gustavsson med ;) Älska karln!<3

Från 7 min cirka är de roligast om när han berättar när han varit utomlands;)

Jag & Jansson har sagt dom där meningarna hela dagen XD haha


  

Ovido - Quiz & Flashcards