Mammasflicka

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Marie Louise Hessling - 11 mars 2010 14:45

Åkte till Jansson igår efter jag ätit, vi for ner på stan och gick på Waynes och fikade, pratade skit och allt som hänt under de senaste helgerna;) Och vad jag skrattade, jag skrattade så tårarna rann på mig. Folk trodde väll jag satt och grät XD hahah men längesen jag skrattade så där mkt att jag fick ont i magen! hahah de är bra att jag och jansson ligger på samma nivå när de kommer till vissa saker och vår humor ja den ska vi ju inte prata om! hahahah

Vi tog 22.15 bussen hem till henne, och fortsatte sedan vårat prat om allt och ingenting och sen kollade vi på Eva& Adam....åh gud, så söt dom var och man kommer ihåg allt de där och när man själv upplevde de XD hahah åh måste säga åt kottarna att se på dom där avsnitten! Man blir lite kär i dom när man ser på serien, så söta :') heheh

Åkte hem vid 1 idag då björn kom och hämtade mig och nu sitter jag här! I morgon blir det fest och ikv blir det hockey med jansson :D Fett kul, längesen jag var på hockey nu och dom har sista hemmamatchen ikv! Sedan knoppar jag över hos jansson :)


Men nu ska jag springa iväg och duscha! Och sen ska jag väll göra nå mat! Hockeybussen går 18 från stan så måste hinna med mig! Kan ju vara en fördel ;) huhu


Fått en ny fras igår som jag och jansson kmr börja köra med som vi fick från eva och adam ;) hahah klockrent XD


  


    

Ovido - Quiz & Flashcards