Mammasflicka

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Marie Louise Hessling - 17 mars 2010 23:18

Jobbade på bra förut med personlig försäljning! Tummen upp för de (Y) Trött som ett as är jag oxå! Ska nog knoppa snart...gick och och kollade på lite skor förut med och hittade fett snygga! Ska nog köpa dom till veckan! Behöver nya klackisar så jag kan slänga dom jag har nu! Finns ju knappt någon klack på dom XD hahah

Tror jag ska springa in på Telia i morgon och lämna in min tele eller i allafall att dom får titta på den. Den har ju blivit lite misshandlad! hahah så kan de gå ;)

Men jag har inte råd tror jag och skicka den på lagning den här månaden! Men dom sa att man fick betala 349 kr vilket som de var typ minsta priset för lagning.

Men den är så seg nu så skulle verkligen behöva lämna in den!

Kommer väll lyckas tappa den 2389357897 gånger till innan jag lämnar in den och då lär de ju inte vara så billigt XD

Så de är väll lika bra att kolla de där i morgon! Jag och Jansson tar en knopp i morgon och börjar vid 10! Sööönt! Men vi håller på med sista slutspurten nu med projektarbetet - Barcelona! Är Faktiskt sjukt peppad för att redovisa de, när vi idag fick reda på att de skulle vara som en mässa och folk får gå runt och kolla som dom vill och inte att vi bara står rakt upp och ner i klassrummet med 20 pers stirrandes på oss :P hahha blir nog awesome de där!


Nä nu ska jag slå på föräldrafällan och sen sova! Åh älskar den filmen! Spelar ingen roll hur många gånger jag ser den så är den lika bra varje gång!

Sen har ja funderat mer över tatueringarna med! Skulle vilja bygga ut min blomma som jag har i nacken eller göra något nytt. Och jag vill ha de över revbenen och då skulle jag vilja ha den som jag har lagt upp här nedanför som står för tro hopp & Kärlek! Tror de skulle vara sjukt snyggt. Har 2 st som jag verkligen vill göra!

   

   

        

Av Marie Louise Hessling - 17 mars 2010 19:39

Var faktiskt skönt att komma tillbaka till skolan idag :) Kul att träffa alla igen och komma in i sina rutiner, fast vi bara var borta typ en vecka men de kändes mycket längre! hahah

Sitter nu med personlig försäljning som jag ska göra klart! Asså de är verkligen inte svårt men jag är bara så jävla lat! Men ska göra klart de där nu så jag har de klart!

Måste fortsätta plugga nu! Skriver mer sen!

  


Av Marie Louise Hessling - 17 mars 2010 08:33

Ja då är man tillbaka i skolan igen då....hmmm! Åh vad jag längtat! Nooot!

Men iaf så sitter jag i klassrummet nu och väntar på att folket ska komma hit! Fia har missat bussen...jansson är på vift någon annanstans och björkan är på G men som vanligt så går hon hemmifrån 8.30 Då hon ska innbefinna sig i klassrummet XD heheh ;D Men hon kommer snart, tar ju inte så lång tid att gå från bergsgatan!

Åkte med mamma i morse till skolan, fett skönt var de och slippa att åka buss! Blir att åka bil med mamma i morn med! Tummen upp för de!

Förresten kom på i natt eller ja innan jag gick och la mig att min Vicktoria Secret parfym nästan är slut! :/ Buuhuuu! Måste beställa hem en ny sån(Y) Luktar feett gott ! :D

Den luktar sommar, åh man blir så glad när man känner lukten :D

Har även bodylotion som jag fick av min morbror m.familj när dom varit i Las Vegas!  :)

    


  

Ovido - Quiz & Flashcards