Mammasflicka

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Marie Louise Hessling - 8 mars 2010 20:27

Är hos pappa nu i matfors :) Kom hit igår, åkte upp vid 3 tiden. Blev middag först med familjen och sen en massa mys med syskonen :)<3

Sen blev de film resten av kvällen. Gick och la oss ganska tidigt och gud vad skönt de var, var så fruktansvärt trött i kroppen och hela jag. Blev väckt i morse av att Julia(vovven) kom och kröp ner hos mig i sängen :') Hon tror att hon är en liten pudel el nått, men hon är en stor klumpig rottis XD hahha Men hon la sig precis på min arm så jag skulle hålla om henne, gofia ;)

Klev upp runt 11 tiden, och åt lunch. Blev en tidig middag för Anki skulle i väg och jobba. Har sprungit runt med Flexan hela dagen/kvällen typ, inte en lugn stund med de där busfröet ;) hahah

Men åh, går inge bra för mig att skriva blogg nu för tiden känner ja...har lixom inget intressant att skriva om heller...hm de kanske kommer...om de kanske händer nått drastiskt i mitt liv :D Nått positivt då ;) huhu jag har en liten tanke om den saken redan ;)

Nä nu vet jag inte vad jag ska skriva längre.... Jo! Felix kallade mig för mimi idag... åh lite tårögd blev man ju :') <3

Övrigt mår jag ASBRA :D Känner att de här verkligen kommer bli mitt år :D De mesta börjar vända nu mot min fördel förutom med jobb men de kommer väll de å ;)

 

Ska se på film med flisanmaräng nu ja !

Vi hörs kanske i morgon ;D

 

  

  

Ovido - Quiz & Flashcards