Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 16 mars 2010

AkzoNobel & Cv

Av Marie Louise Hessling - 16 mars 2010 13:33

Kul att jag somnade vid halv 7 i morse! Somnade runt 3 tiden och sen vaknade jag vid halv 6 i morse och kunde inte sova. Var så fruktansvärt trött men jag kunde inte sova... :/ Men lyckades sedan somna vid halv 7 tiden då mamma klev upp.

Var lagomt trött i morse då björn väckte mig...visst klockan var 12 men de kändes som jag nyss hade somnat då. Men de var bara att kliva upp! Gick upp och åt lunch och ringde sedan Akzo ang sommarjobb. Tror jag har nummer till varenda gubbe på Pichano nu XD hahah alla bara kopplar mig vidare!

Men ska ringa upp någon Erik sen efter 2 så skulle jag fixa de där med sommarjobb, bara att hålla tummarna nu att jag får de igen. 3dje året i rad isf, och förmodligen sista :P Men tänkte skriva ut mitt Cv med och skicka runt de till en massa jobb. Jag hoppas jag får jobba nått på Cervera med i sommar! Längesen jag var där nu :/

Sen i eftermiddag så ska jag följa med mammi & Björn till birsta och sedan lämna tillbaka jackan jag fått låna av Kristin :)


Hittade några fina klänningar igår :) Men la ju upp dom i förra inlägget . Men slänger upp några fler nu ;) Och sen hittade jag lite kläder jag fundera på att beställa från Topshop :D Åh älska den affären ;)


        

Sen lite kläder jag vill beställa :)

          


Nä nu ska jag ta och ringa CSN!


  




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards