Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 16 mars 2010

Resor!

Av Marie Louise Hessling - 16 mars 2010 23:30

Jag har funderat lite ang de här med frisörutbildningen...jag vill mer än allt komma in på någon slags frisörutbildning. Men tanke på att de inte blev nått just nu av de pga av de med lån och så. Så vill jag försöka få jobb så fort som möjligt efter studenten och jobba hela tiden så jag kan få resa runt hur mycket jag vill. Jag skulle vilja resa jorden runt! Hur awesome vore inte de! Men jag har alltid sagt de att jag vill ta ett sabatsår innan jag börjar plugga igen! Bara jobba och resa en massa :D ååh nu blev jag fett peppad på att göra de! Nu ska jag ta tag i mitt jobbansökande. Skriva ut mitt Cv och skicka runt de till allt och alla :D


Tummen upp för de! Och jag ska ta mitt körkort innan de här året är slut!

Blev så peppad när jag läste Fokis eller Kenzas blogg som är typ är ute och reser jämt och  har kul och lever livet! visst nu är dom stora bloggare och dom tjänar en hel del! Men nu är inte de som är poängen!

Foki tex hon ska åka till Tokyo nu med sin pojkvän och dom funderar på att flytta dit efter hon gått ur gymnasiet vilket är i sommar.

Kommer jag inte in på någon frisörutbildning eller kanske ändrar mig och hittar nått annat! Who knows!

Men ska börja och kolla runt lite på resor :D


Ställen jag vill åka till!

*USA - New York

*Australien - Nya Zeeland

*Japan

*Kina

*Brasilien

*Los Angeles

  

Och en massa flera :D


  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards