Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 17 mars 2010

Sometimes I love you...

Av Marie Louise Hessling - 17 mars 2010 23:18

Jobbade på bra förut med personlig försäljning! Tummen upp för de (Y) Trött som ett as är jag oxå! Ska nog knoppa snart...gick och och kollade på lite skor förut med och hittade fett snygga! Ska nog köpa dom till veckan! Behöver nya klackisar så jag kan slänga dom jag har nu! Finns ju knappt någon klack på dom XD hahah

Tror jag ska springa in på Telia i morgon och lämna in min tele eller i allafall att dom får titta på den. Den har ju blivit lite misshandlad! hahah så kan de gå ;)

Men jag har inte råd tror jag och skicka den på lagning den här månaden! Men dom sa att man fick betala 349 kr vilket som de var typ minsta priset för lagning.

Men den är så seg nu så skulle verkligen behöva lämna in den!

Kommer väll lyckas tappa den 2389357897 gånger till innan jag lämnar in den och då lär de ju inte vara så billigt XD

Så de är väll lika bra att kolla de där i morgon! Jag och Jansson tar en knopp i morgon och börjar vid 10! Sööönt! Men vi håller på med sista slutspurten nu med projektarbetet - Barcelona! Är Faktiskt sjukt peppad för att redovisa de, när vi idag fick reda på att de skulle vara som en mässa och folk får gå runt och kolla som dom vill och inte att vi bara står rakt upp och ner i klassrummet med 20 pers stirrandes på oss :P hahha blir nog awesome de där!


Nä nu ska jag slå på föräldrafällan och sen sova! Åh älskar den filmen! Spelar ingen roll hur många gånger jag ser den så är den lika bra varje gång!

Sen har ja funderat mer över tatueringarna med! Skulle vilja bygga ut min blomma som jag har i nacken eller göra något nytt. Och jag vill ha de över revbenen och då skulle jag vilja ha den som jag har lagt upp här nedanför som står för tro hopp & Kärlek! Tror de skulle vara sjukt snyggt. Har 2 st som jag verkligen vill göra!

   

   

        

 
 
Skönhetsbloggen!

Skönhetsbloggen!

17 mars 2010 23:36

Den tatueringen var inte illa! :D

http://frida.blogg.se

 
Volymapa

Volymapa

17 mars 2010 23:39

Gud, vilken vacker tatuering!

http://volymapa.bloggplatsen.se

 
Matilda

Matilda

18 mars 2010 10:18

svar: vad glad jag blir :D du anar inte, tack så jättemycket! :)

http://mahuldan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards