Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 19 mars 2010

Hockey & Studentklänning!

Av Marie Louise Hessling - 19 mars 2010 00:35

   Jansson kom till skolan runt 11 då de var dags att gå på lunch! hahah så vi gick och åt lunch och sedan gick vi tillbaka till klassrummet! hahah även att hon har börjat att spela massa spel på internet XD Jansson rehab nästa för spelberoende ;) huhu

När jag satt där och hade gått igenom alla bloggar, facebook och bilddagboken och bloggplatsen så hade jag inget att göra så kvinnan fick mig att börja med de där med men jag prövade de spelet hon satt och spelade hela tiden men de var sämst eller så var jag sämst på de ;) hhah så jag övergick till bilspelen ist, de är mer min grej ;) hahah

Björn kom och hämtade mig efter skolan vid halv 4 tiden. Vi åkte hem, åt middag och sen fick jag övninsköra till momma för dom skulle öh...jo just ja mamma skulle komma på ett par pjäxor :) Och jag fick lite gotta jag oxå ;)

Momma kan hon ;D<3

När vi kom hem så skyndade vi oss till soffan och genast satt på tvn där matchen mellan Timrå & Hv var :D Jansson skulle även delta i snacket där i direktsändning men blev nå tok så hon fick inte vara med. Men dom var cp i huvet!!!

Dålig stil av den där gubben!

Matchen var sjuuuuuukt spännande och jag mamma & björn satt och nästintill hoppade i soffan och vovvarna kollade på oss som de verkligen hade slagit runt XD hahah

Men Hv förtjänade VERKLIGEN inte att vinna så dom kan ju hoppa ner i nått hål nånstans! Sen hatar vi fucking Davidsson och dommarj*veln oxå!

Inget stort fan av den där davidsson!


Jo just ja! Bestämde mig för min studentklänning idag :D ååh älskaren!

Den är så fin och så miiiiiiig :') Ska leta ett par rosa skor med eller om jag ska ta mina som jag har hemma som jag hade i barcelona som jag knappt har använt!

  

Visst ären fiiin :')

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards