Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 20 mars 2010

Lillknodden min <3

Av Marie Louise Hessling - 20 mars 2010 00:35

Dagen gick rätt långsamt idag men jag & frugan fick till de sista med vårt projekarbete och lämnade in de sista papprena som skulle vara inne. Så på måndag ska vi bara att fixa de sista med bildspelet och fixa resten med redovisning av vad vi ska säga och sånt :)

Satt på skolan till cirka 16.00 innan jag kilade i väg till bussen för att åka upp till pappa och resten av familjen :) När jag kom hem så möttes jag av en glad & sprallig Felix som kom fram och direkt skulle upp i min famn :') Lillknodden min <3 hehe sen blev de hemmagjord pizza som pappis hade gjort och sen mysande framför tvn. Jag har märkt idag att Felix har ärvt pappas godis & skåpvana XD hahah för pappa har alltid älskat godis mest och så är Felix med ;P

Men felet med när han äter godis så är de som du vrider upp han på MAX och han studdsar på väggarna, springer runt överallt och ingenstans! Rycker och sliter i allt han kommer åt, hänger i skåpdörrarna och lådor. Han till och med har börjat att klättra i kylskåpet då han kom på att han kunde få in sina små fingrar och faktiskt öppna kylskåpsdörren XD Han har lärt sig att ställa saker vid dörrarna så han kan nå upp till dom och öppna dörren då sina äldre syskon vill vara i fred ;)

hahah han är värst men världens gosigaste och underbaraste lillebror får man ju leta efter :')

Ikv när pappa och lillknodden skulle sova så ville han inte ta på sig pyjamasen och pappa tke dom skulle gå och titta på hockey tillsammans och då började han gråta ännu mera ! hahahah så söt ;D Så jag tog med han till sängen där jag lyckades få på han pyjamasen och han började gråta då pappa frågade om han skulle komma till honom så han fick stanna kvar i min famn tills han hade lugnat ner sig. Men så fort han märkte att han började somna så började han gny och försökte klämma ut lite tårar till :') Men sen så kröp han till pappa och när jag lite senare gick till sovrummet för att se om de sov så låg dom exakt lika dant :') hahah

Så jag gick och satte mig och såg på film med Tom, Sally & Flisan. Efter ett tag så somnade Sally först i ena fotöljen sen flisan i andra soffan och tillslut tom framför mig. Bar in Sally & Flisan till sängen och sen lyckades jag väckta Tom oxå så han gick och la sig i sin säng :)


Men nu ska jag ta och sova:) Fotbollscup i morn :)

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards