Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 22 mars 2010

Soulmate

Av Marie Louise Hessling - 22 mars 2010 12:34

Klev upp i morse vid 7 tiden...skulle egentligen duscha i morse men var typ medvetslös när jag vaknade så jag sket i de! Tog ett tag innan jag kom upp ur sängen. Lättare när mamma ska till jobbet och alltid är och väcker mig. Men hon är fortfarande hemma och är sjuk :/ Stackars mami <3

Menmen fick ändå stressa på slutet och trodde jag skulle hinna med bussen som gick 8.05 men icke så fick ta den som gick 8.14

Hatar busschafförer som är ute och " finåker" och inte alls kör så dom kommer i tid när dom ska vara i stan. Så fick skynda mig till skolan när jag kom ner på stan, tror jag nästan sprang sista biten. Vi skulle ha genomgång i morse av vår nya kurs som vi skulle ha....mm as kul! noooot! Asså fel att bara låt oss göra klart projektarbetet och sen bara ta de chill resten av tiden fram till studenten ;) Men icke! Och läraren vi ska ha ... krister... hm ja han verkar lite konstig, skulle ha han i ledarskap & hm nånting mer! Men bytte sen och tog historia XD som att det var nå mycket bättre men jaja. 

Vet inte ens vilken grupp jag ska vara med och med vem men de blir väll kanske med en Wifey ;) Ska kolla med henne sen när hon kommer tillbaka från lunchen! Ja hon skulle ha varit här nu, men Annso var här och färgade håret så hon sprang sedan iväg och åt lunch med annso :)


Men nu ska jag väl fortsätta att göra ingenting ;) Känns som de kommer vara så hela dagen! Men gör inte mig nånting!


P.s Saknar dig proppen min :'/ Men vi ska iaf på springbreak den 1 april efter jag fixat håret ;) Kung då kan Anneli fixa min frisyr innan ;D huhuh

Call me vännen <3

 


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards