Mammasflicka

Direktlänk till inlägg 23 mars 2010

Idrott + långprommis med Clara :)

Av Marie Louise Hessling - 23 mars 2010 22:25

Nu var de ett tag sen jag skrev i bloggen igen. Men kom av mig lite med en massa annat. Vad de nu var för nått ;D huhu

De är i full gång med de sista nu med projektarbetet! Blir att skriva slutrapporten i morgon och fixa de sista med bildspelet! Fan måste ju få de och funka med! Annars får jag göra om de, men de är nå mysko med de. Får de inte att funka med övergångarna på bildern! Får väll fråga nå smartass i morn på skolan ;D huhu

I morgon flyttar min wifey in här med;D När mamma & bear åker i väg och kommer hem på lördag :D

Hade idrott idag och de var paggen som höll i lektionen! Den var väldigt rolig, vi hade badmington och han var väldigt duktig tkr ja så tummen upp för de (Y)

Sen när jag kom hem så åt jag och sedan kom Clara och hämtade mig för då skulle vi ut och gå runt sidsjön :) Mycket mysigt! Och otroligt skönt!

Asså jag är så fruktansvärt trött nu så jag borde sova. Lägger jag mig så somnar jag väll på engång! Dessutom måste jag kliva upp tidigare i morn för jag måste duscha:/ Hatar att kliva upp tidigare ;D

Menmen! Känner mig otroligt duktig idag! Tummen upp för de (Y)

Men nu ska jag ta och sova annars kommer jag inte upp i morn!



  

 
 
GeeTay

GeeTay

29 mars 2010 21:45

Åh tack så hemskt mycket!
iiiih tack tack tuusen tack!vad glad jag blir att du gillar den! jag kämpar på med att uppdatera varje dag trots mitt fullspeckade schema och uppskattar verkligen att du tycker om den! Massa kramar till dej!

http://www.geetay.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Louise Hessling - 16 juni 2011 00:28


                                    

Av Marie Louise Hessling - 6 juni 2011 23:00

Hej!   Tycker de alltid är så fruktansvärt svårt att komma på en bra början då man ska blogga?!? De går upp och ner med bloggandet känner ja, men blir mkt bilder och skrivande i helgen tror ja då jag har 3 studenter som ska hinnas med så tänkte...

Av Marie Louise Hessling - 31 maj 2011 01:16

Godkväll!   Sommaren,studenter och min 20 års dag närmar sig med stormsteg. De har varit mycket planering nu ang hur jag ska hinna med alla mina blivande studenter, jag har Lovisa, Felicia, Elina på torsdagen  den 9 juni och lillebror,johanna o...

Av Marie Louise Hessling - 25 maj 2011 00:41


Lite uppdatering så här på kvällskvisten! De är helt sjukt vad tiden går snabbt...tyckte de var igår vi promenerade iväg till torget för att ta på oss våra otroligt snygga studentmössor och invänta den stora dagen! Men tiden bara flyger förbi och s...

Av Marie Louise Hessling - 13 maj 2011 01:21

Vaknade i morse vid 9 tiden och mådde skit... eftersom min förkylning satt sig i varenda kroppsdel så jag är typ döv till och från och speciellt på morgonen när jag vaknar, täppt i näsan så jag knappt kan andas heller...förjävla härlig känsla de!  ...

Ovido - Quiz & Flashcards