Mammasflicka

Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Marie Louise Hessling - 2 januari 2010 20:25

Tack alla för en sjukt bra nyårsfirande :) Det innehöll allt, från dagen då jag vakna hos Beda älskling tills jag somnade hemma i sängen med hessling jr bredvid mig vid så där 4 snåret ;D
Fanns några nergångar under kvällens gång oxå, men de mesta löstes sig och jag hade de otroligt bra :)
Hehe sen så ska Pa trycka en tröja i min ära med, hans kompis hade frågat vem Hessla var och då kom han på att han skulle trycka en tröja där de stog " Who tha fuck is Hessla" hahah ;D
Fanns väll lite underliga saker som hände under kvällen men de bjuder vi på eller hur proppen min ;)

Sen uppstod det mycket förvirrande ansikten då jag pressenterade min kusin johanna som oxå heter Hessling och de bästa var ju när jag gick fram till Joel och frågade om han sätt en liten Hessling och då säger han men hessla du är ju här XD hahah

 

  

Visst är den otroligt snygg ;D

Ovido - Quiz & Flashcards