Mammasflicka

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Marie Louise Hessling - 21 januari 2010 23:59

Tänkte bara skriva en liten truddilutt innan jag packar väskan och gå och sover sen! Suttit och pluggat sen kl 7 ikv, och trodde de skulle ta kortare tid men de gjorde de inte, tog en väldans tid! Gått igenom säkert 1000 bilder från bcn-resan och gjort en powerpoint ikv som jag är sjukt nöjd över, men ska lägga in en massa fler bilder. Får se vad jansson tycker i morgon :) Men jag är jätte nöjd hittils iaf (Y)

Haft en mindre bra dag idag, huvudvärk + mensvärk = No good combination! hahah men mådde sämst när jag kom hem + att ja börjar känna av mina visdomständer lite granna :/ Huga...

Men nu ska jag iaf sova och kan göra de med ett gott samvete då jag fick till powerpointen så bra fast den inte är riktigt klar än ;)


  


Foto : Jag

XoXo Fröken Hessling 

Av Marie Louise Hessling - 21 januari 2010 09:09

Flög upp ur sängen då mamma ropade på mig att jag skulle vakna och när jag säger att jag flög upp ur sängen, då menar jag att jag hastigt satt mig upp, inte klev upp från sängen, var eeeeextra seg idag så de tog ett tag innan jag tog mig upp. Satt uppe till 12 nångång igår och skrev i bcn-bloggen...men nu har jag bara 3 inlägg kvar och de är dom kortaste som tur är, gjorde dom jobbigaste igår!

Är så jävla trött så jag skulle kunna stå och sova, jag sa ju att jag hade haft världens sämsta dag igår + att mina hörlurar gick sönder :'/ iaf ena luren, så då blev jag ännu mer förbannad! Fan vad man älskar sånna dagar då allt går "jätte bra" nooot! och allt går som de ska...hmm

Den här dagen känns som den kommer bli väldigt lång, åh jag vill bara hem och sova nu, har både ont i ögonen eller ja strax ovanför & resten av kroppen (Y) Greaaaat!


Måste ringa lillpyret sen idag när jag kommer hem, lovade henne att ringa idag!

Men jag åker iaf till pappa i morgon och kommer hem på söndag någon gång :)

Nä nu ska jag försöka göra klar de sista på WHO-redovisningen, har 1 fråga kvar som jag inte får till, är fett svår! Annars får Sebring hjälpa mig med de sen innan lektionen börjar!


Hade ju skrivit en liten truddilutt till min älskade vän Sofie här om dagen och kolla vad hon sen skrev tillbaka i sin blogg, åh blev värsta tårögd :')

Jag har världens bästa kompis <3


De är du & jag mot hela världen

<3


XoXo Fröken Hessling  

Ovido - Quiz & Flashcards