Mammasflicka

Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Marie Louise Hessling - 25 januari 2010 23:50

 

  

Behandla andra som du vill bli behandlad själv....

Av Marie Louise Hessling - 25 januari 2010 21:36

Vilken jävla dag alltså.....säger inge mer! Vilken jävla dag!

Efter skolan så åkte jag till Anneli för att fixa håret, var där i 3 timmar. Blev inte riktigt de resultatet jag ville ha men ser hyffsat ok ut nu. Men ska lägga i mer blondfärg om några veckor, kan ju inte direkt göre de nu, är risk att håret går av då :/


Här är lite för och efter bilder


      

         





Men nu ska jag städa upp i mitt rum och sen se på Tv!

Vi hörs i morgon!


XoXo Fröken blondie Hessling

Av Marie Louise Hessling - 25 januari 2010 08:43

Ställde klockan vid kvart i 7 i morse..men råkade somna om och vakna vid halv 8. Men behövde inte stressa så mkt ändå. Mamma är ledig idag så de var därför jag försov mig ;) Men hon är min väckarklocka! Mycket enklare när hon också ska upp för då slipper jag oroa mig att jag kommer försova mig! (Y)

Var sjukt trött i morse när jag vakna och ville bara krypa ner under mitt varma täcke igen...men icke! Vill ha fredag nu, men kommer inte få sova ut ändå förns på söndag :/

Åh längtar tills efter skolan då jag ska till Anneli och fixa frippan ;) (Y)


Men vi höres under dagen kanskeeee ;)


  


XoXo Fröken Hessling

Ovido - Quiz & Flashcards