Mammasflicka

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Marie Louise Hessling - 20 januari 2010 21:51

Känns som jag inte gjort annat än pluggat den här veckan och jag tycker de går så fruktansvärt långsamt oxå och de känns som vi aldrig blir klar med allt vi gör i skolan. För när vi väl är klar med något ja då när vi tror att aa men gud vad skönt med att vara klar nu nej men då slänger dom på oss ÄNNU MER!!!

Åh less man är nu! Menmen de är bara att bita ihop de sista 4 månaderna som är kvar av detta helvete!

Känns inte som de har varit mkt positivitet här på de senaste blogginläggen! Men de får ni stå ut med! Och som jag sagt förut, tkr ni inte om de så läs inte heller då!


Men iaf så fick jag sjukt mkt klart idag på skolan! Starkt där (Y) Men eftersom jag hade typ väääääääärldens sämsta dag så när jag är på dåligt humör eller trött så jobbar jag konstant ist och pratar inte med någon! Man kanske borde ha sånna fler dagar så skulle man få mer gjort i skolan ;) eller ? ;D

Slutade efter lunch och for sedan hem och la mig och sov ett tag, bättre att jag gick och la mig en att jag skulle ta ut min ilska på mamma som jag oftast brukar göra...så jag var glad då jag vakna för proppen min ringde och väckte mig :) Hade precis drumt om henne att jag försökt fått tag på henne i flera dagar men inte svarat, och sen fick jag ett samtal av henne att hon flyttat till Thailand utan mig :'/ De var hemskt...usha! Men vilken tur att de bara var en dröm då:O Annars hade jag varit tvungen att åkt dit och hämta henne ;)

Eftersom jag somnade till dom älskade Johan Falk filmerna så drömde jag att jag var med där oxå en sväng ;) Hahah tänkt att man kan hinna somna så djupt och drömma  något på sån kort tid! hehe


Sen så har jag varit awesome idag för jag har pluggat AS mkt, både gjort pp om WHO -   World Health Organization som jag skrivit om. Tke de var mycket intressant faktiskt (Y) Inte ofta de händer att vi gör något i skolan som jag faktiskt tycker är intressant! hahah + att jag håller på att skriva blogginlägg i vår "resedagbok" och ja lite allt möjligt ;D Ska vara klar med allt i morn, kmr väll få sitta uppe halva natten i morgon och göra klar de sista på Pa-redovisningen!


Oj vilket långt inlägg de blev nu! Men ska fortsätta skriva i den andra bloggen nu!

Jag vill sova nu men de har jag inte tid med. Måste skriva minst 2 inlägg iaf innan jag går och lägger mig så jag inte har så mkt kvar i morgon!


  

     


  

Sen har jag världens vackraste vovve :')

<3


XoXo Fröken Hessling


Ovido - Quiz & Flashcards