Mammasflicka

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Marie Louise Hessling - 3 januari 2010 05:37

Ja jag är vaken nu och klockan är 05.37 hahah kom hem vid så där 4 snåret efter en helt galen kväll med Jansson ;) Vi började med att vi gick på Svenssons och tog oss en cider och bara pratade om allt och inget, var riktigt mysigt :) Sen begav vi oss till Irish där vi träffade björkan :O Helt sick, sprang fram till den snyggingen och krama om henne hårt innan vi gick vidare till Momento där de var sämst och snacka om att kasta 70 kr i sjön, de var ju vi och alla 50 + i hela sundsvall, usha, så vi gick vidare till Daltons där vi träffade upp Björkan igen och där inne satt hon med Nicke hahah hade sprungit förbi han flera gånger under kvällens gång då han inte känt igen mig tills vi kmr på Daltons och han säger : Meh dig känner jag ju igen, de är ju du :O hahah ja så vi satte oss där och pratade ett tag och då kom även andra Malin Nyberg, björkans kompis men vet redan vem hon är, så hon krama om mig och vi satt och prata lite och hahah ja hon slängde ju ur sig konstiga saker ang mig och en viss person XD hahah ja men hon var så trevlig så ;D

Sedan trippade jag och jansson i väg till Max och åt lite, åh gud vad gott de var ;D Var så himla hungrig! Sen tog vi kvar över 3 bussen hem. Hade en riktigt trevlig kväll fast jag inte alls var pepp på att gå ut men ställde ju såklart upp för jansson, var ju tvungen att visa flicka lilla hur krogarna såg ut i stan ;) huhuh


Sen när jag kom hem så kunde jag inte sova, så jag skulle sätta mig framför datorn en sväng och vid 4 tiden var de as många som var inne på msn, helt chockad XD haha men fastnade framför datorn fram tills nu pga av en viss person, men de var skönt att få prata med honom och reda ut saker och ting :) Så de känns bra nu :) Så vi skyller på han att de är hans fel att jag fortfarande är vaken ;D hahah


Fick ett jävulskt otrevligt samtal under kvällens gång med...och jag är så besviken och så arg på dig så jag vet inte vart jag ska ta vägen...du har aldrig fått mig att gråta men jag kan lova dig att de fick du ikv...fy fan du kan dra åt helvete....trodde aldrig du skulle såra mig så mkt som du har gjort nu....

Gör dig inte besvär att höra av dig sen heller iaf du kmr till Sverige igen! Jag hoppas verkligen att du läser de hära!

Fy fan.....


Nä nu ska jag oxå sova!

Godnatt & Godmorgon ;)


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards