Mammasflicka

Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Marie Louise Hessling - 19 januari 2010 22:33

Omg! Trött som ett as är ja, och de känns som de enda jag gör är går i skolan-hem-äter-pluggar och så fortsätter de så dag in och dag ut.

Spelar ingen roll hur mycket man pluggar så är det alltid lika mycket kvar och dom slutar aldrig ge oss mer heller, nu när vi var hyffsat klar med religionen eller ja trodde iaf, då kommer dom mer ännu mer skit!

Åh less man är nu!

Suttit och pluggat hela kvällen nu, eller ja skrivit blogg. De som tar längst tid så vill ha klar de först innan jag börjar med Ppn. Skriver i 2 bloggar samtidigt, hahah brare!


Jag har kommit på att jag vill ha en Canon ;D Dom skolan har införskaffat nu är AWESOME ;) Och fick jätte fina bilder idag på bäbisarna mina :)<3

Och de är så mycket roligare när man kan kameran med :)


                 


Nu ska jag gå och sova! Fortsätter bloggandet i morgon, både här och i min & Janssons blogg om vår Bcn-resa!


XoXo Fröken Hessling

Ovido - Quiz & Flashcards