Mammasflicka

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Marie Louise Hessling - 15 januari 2010 10:24

Kom till skolan vid cirka halv 10 och nu sitter man med religonen och ska göra klart de sista med flickorna mina ;D Min frukost bestog av 2 glas vatten och alvedon, bra frukost de (Y)Ja ni som känner mig vet ju hur duktig jag är på att äta frukost ;) huhuh noooot ;D Sen kom jansson och sa att de var pannkaka till lunch idag!!!!! åååh gud! kan dom sluta med pannkaka, de borde inte ens severas! USHA!!! Asså så jävla äckligt! Förstår inte att man kan äta de ens, bra att Enberg håller med mig iaf ;) Vi tkr inte dom borde servera varken pannkaka eller gröt på skolan! 
Jag som är så hungrig :/ Hoppas dom har något annat på skolan med, annars får jag väll gå och köpa mig en yoghurt eller nått så jag klarar mig tills jag kommer hem! 
 
De där ser väldigt gott ut just nu! Och sjukt törstig är jag oxå, men de är jag hela tiden! Men nu ska jag fortsätta med vårt manus som vi ska ha med på religionen!
  
 
Förresten så fyllde Mozart 4 år igår :) Lillbäbis börjar bli gammal ;)<3
 
Nu ska jag smsa min älskade kusin!
Åh vill bara hem och sova nu! fick sova typ 1 timme i natt, försökte sova i typ 5 timmar, låg och vände och vred på mig hela tiden och kunde inte somna. 
Jag ligger och tänker på allt & inget och går igenom allt möjligt!
Blir svårt att sova då!
 
Vi hörs senare!
XoXo  

Av Marie Louise Hessling - 15 januari 2010 00:15

Kom ni håg att jag skrev att jag sökt in till frisörskolan i sthlm Pivot Point som den så fint heter :) Men iaf så ringde dom ikv och frågade om jag var intresserad att komma på en interjuv i sthlm och de är jag ju självklart! Blev as glad, han berättade att lite priser m.m och frågade om jag hade någon som bodde i sthlm och de har jag ju ;D The Nylanders family ;) huhu men de är rätt dyrt att gå där, så vi ska kolla upp priser, lägenhet och allt de där :) Vore så jävla grymt om jag fick komma in där och få utbilda mig och sen jobba med de jag älskar.

Men de var någon Maria som skulle höra av sig om några veckor och kolla när jag kunde komma på en interjuv, men förhoppningsvis blir de på sportlovet :)

Men skulle jag inte komma in där så finns de ju alltid fler skolor och möjligheter :) Men håller tummarna iaf ;)


I morgon blir de skola, jag, björkan & fia ska göra klar religionen i morgon, är ju redovisning av de på måndag :) och sen blir de till att plugga hela helgen och göra klart allt med Pa-redovisningen, men har tills på fredag på mig så de ska nog gå bra :) Får se om jag kanske lyckas få hit min älskade kusin kanske ;)


Men nu ska jag ta och sova så jag orkar upp i morgon!

Ska försöka uppdatera varje dag, så mkt som jag hinner!


  


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards