Mammasflicka

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Marie Louise Hessling - 24 januari 2010 23:07

Tänkte skriva en liten lista som ska göras den här veckan med!

  

Måndag : Gå i skolan sen till Anneli och fixa håret ;)

Tisdag : Skolan- Stan med Amanda eller birsta ;D

Onsdag: Skolan - Vara med Sofie & Sola

Torsdag : Skola - Träna ( Förhoppningsvis) Kanske Sola

Fredag : Skola - Janssons Fest

Lördag : Fira Lillebror & Bästa vän Sofie- Bitline & kolla MCU & Krogen ;)<3

Söndag: Haha ja de blir väll sova hela dagen!


         

Halsbandet från bcn som jag fick av älskade Elin :)<3

På min 18 års dag!

Av Marie Louise Hessling - 24 januari 2010 21:32

Fredag : Vaknade upp med världens mensvärk :/ Alltid samma skit varje gång...blir bara värre för varje gång känns de som. Men jag och mamma ska köpa medicin åt de så hoppas de kommer bli bättre. Så jag gick bara ner tog ipren och gick och la mig igen. Vaknade sedan när mamma ringde mig vid 12 tiden. Gick upp då och försökte få i mig nått att äta. Satte mig och pluggade lite granna innan Soffe ringde och vi pratade skit ett tag ;) huhu

När björn kom hem så gav han mig ett brev och sa : Du vill nog inte ha de här ! haha

Jag : VA NEEEEJ! TELERÄKNINGEN ???

Björn : HAHAH ja!

Men de var inte så farligt som jag trodde, men visst jag kmr ha typ nada cash att leva på den här månaden men de var första och sista gången jag hade så där hög räkning iaf! hahah Men de var ju kvartalräkning så jag är faktiskt inte förvånad att den låg på mera ;)

Vid 4 tiden åkte vi och hämtade mamma och sen skjussade de mig till papi :)

Vi såg på film och myste hela kvällen jag och lillebror :) Men vi båda somnade typ strax efter vi slagit på filmen XD hahah båda var sjukt trötta! Så vi somnade runt halv 10 tiden, sen vaknade jag av att jag trodde jag höll på att ramla ur sängen XD de var läskigt, för jag hade typ svimmat i en trapp i drömmen och ramlat! 

Vaknade då runt 11 tiden och sen somnade jag inte förns 3 och vi skulle kliva upp vid 7 :/ Men var inte så trött när jag väl klivit upp men de kom sedan när vi kom bort på älvrinken!

Lördag : Jag, Anki ,Felicia och felix och Tom åkte till älvrinken vid 8 tiden, för Sally skulle ha sin match halv 9 så pappa & Sally åkte vid halv 8 tiden.

Jag fotade hela dagen och sålde lotter med Sally ett tag. Pappa stog vid grillen med Micke och dom gick verkligen åt, var verkligen populärt ;) haha

Anita & Leif kom till när Tom skulle ha sin match vid halv 1 tiden. Sally förlorade sin match med 12- 1 tror jag de blev :/ Men dom var jätte duktiga ändå, Sally var enda tjejen i laget med. Hon är stenhår hon ;) haha <3

De var jätte kul under hela dagen, blev lite kallt sen fram mot eftermiddagen men de var skönt väder hela förmiddagen iaf!

Vid 3 tiden åkte vi hem, åt sedan as god middag  vid halv 5 tiden och sen var alla jätte trötta så vi kollade på en massa film hela kvällen och bara tog de lungt :)

Klippte även håret på Sally, felicia och Anki, färgade även Ankis hår :) Blev kanon bra!

Somnade runt halv 12 tiden.

Söndag: Tom kom in och väckte mig vid 11 tiden, satte mig och åt frukost då medans Tom satt vid datorn. Plockade sedan undan allt i köket och slog på diskmaskinen. Pappa och resten av kottarna kom sedan hem vid halv 1 tiden och anki vid halv 2 tiden. Sen skulle Sally & Tom börja baka kladdkaka då jag hade gjort fint i köket, men dom lyckades faktiskt inte stöka ner så mkt ;) Tur de annars hade de blvit spö ;) huhuh <3

Mamma & Björn kom och hämtade mig vid 3 tiden!

Och nu sitter jag här och kollar på älskade Johan Falk filmerna ;)

Ska snart hoppa in i duschen och sen sova:)

  

                          Sally på denna bild :)<3




Vi hörs i morgon!

XoXo Fröken Hessling

  

Ovido - Quiz & Flashcards