Mammasflicka

Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Marie Louise Hessling - 6 januari 2010 23:20

Idag har jag inte alls gjort mkt, sov till 3 ;) huhuh så kan de gå...men skönt var de och de gjorde mig inte alls nånting att jag sovit bort hela dagen då jag ändå inte skulle göra nått speciellt, jag borde pluggat men eftersom skolan börjar i morn så börjar även mitt pluggande då. Har visserligen kunnat planerat det liiiiiite bättre och gjort klart allt på lovet men lixom varför ska man göra nånting idag som du kan göra i morgon ;) hahah

Så jag har nördat Oc hela dagen, snart igenom hela fösta säsongen ;D Sjuukt spännande, längtar tills jag får börja på andra säsongen men blir väll inte mycket till filmtittande nu under veckan då jag ska satsa allt på skolan + dra igång med träningen igen :)

Längtat nu länge efter att få börja träna igen och känna att man mår bra! Inte direkt något jag har gjort på vääääääääldigt länge (mått bra alltså), så där på 2 månader. Men de ska bli ändring på de nu!

Det ska bli ändring på de här året och MYCKET mindre tårar...Det här ska bli mitt år då jag ska må bra, jag ska ta studenten, ut och resa och leva livet och sluta bry mig i allt onödigt skit! Tummen upp på de (Y)


Min lista för 2010

  

* Börja träna igen och få ordning på min diet

*Plugga mer

*Söka mer jobb

*Våga stå på mig själv!

*Ta mer hand om mig själv

*Lämna 2009 bakom mig

*Ta studenten

*Fixa körkortet

Listan lär bli längre men de där än så länge!

  



Be strong know

Becuse things will get better

It migth be stormy now

But it can´t rain forever  


"Gråt aldrig över någon som inte skulle gråta över dig"

Jag har fått höra de nu en väldigt lång tid och de är inte förns nu som de verkligen börjat fastna att det verkligen är så...

 

XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards