Mammasflicka

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Marie Louise Hessling - 10 januari 2010 22:20

Ursäkta för dålig uppdatering, men har inte haft något att skriva om! Men började iaf skolan i torsdag, de ända som var kul med de är att man fick träffa alla igen men inte att vara tillbaka till skolan....åh less man är nu! Men de är bara att kämpa in i de sista, är ju bara 5 månader drygt till STUDENTEN :D helt sjukt att vi snart är där ;) Längtar tills vi får mössorna och de är mösspåtagning ;D helt sick!

Men på tal om sick...ja då är man sjuk igen då, eller ja de har jag varit nu sen i okt...så nu i helgen har jag mått ännu sämre, ont i öronen, halsen och ständigt förkyld så blir hemma från skolan i morgon och så ska jag ringa till vårdcentralen så jag få komma dit. De spelar ingen roll om jag måste ta 100 prover så vill jag veta vad som är fel, jag kan inte vara sjuk hela tiden. Orkar ju inte med nånting, och kan inte börja träna förns jag blir frisk helt heller...Börjar med Gi i morgon iaf, längtat efter de ;D Så de blir bara till att hålla sig till de nu!

Men nu ska jag skriva mejl till Anna och sen ska jag slå på en film och sova eller om de blir OC, de är fett spännande nu när jag har börjat med andra säsongen ;)


  


XoXo

Ovido - Quiz & Flashcards